24.hu mobil App – teljes megújulás!
A 2015. szeptemberi megújulás után a 24.hu site letisztult designnal és egyszerűbb rovatstruktúrával fogadja az olvasókat.
Bővebben2016. 02. 11.
A 2015. szeptemberi megújulás után a 24.hu site letisztult designnal és egyszerűbb rovatstruktúrával fogadja az olvasókat.
Bővebben2016. 02. 11.
Egyéves fejlesztés eredményeként naponta több mint 300 ezerrel több kattintás érkezik a Startlapról. A saját fejlesztésű algoritmus a Startlapon keletkező napi mintegy 22 millió eseményt elemzi.
Bővebben2016. 01. 15.
A magyar hírportálok között elsőként a 24.hu érte el a 400 ezres rajongói tábort a Facebookon.
Bővebben2016. 01. 04.
6000 webáruház, 273 milliárd forintos online forgalom – eNET kutatás.
Bővebben2015. 06. 29.
2013-ban merült fel a gondolat, hogy hozzunk létre egy olyan termékteszt-alapú integrált hirdetési megoldást, melyben online és magazin termékek is megtalálhatóak.
Bővebben2015. 05. 26.
A Krémmánia Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége, melyen natív jelegű hirdetési megoldásaink egyike a terméktesztelés.
Bővebben2015. 05. 13.
A NetMonitor kutatás célja, hogy az online display hirdetések hatékonyságát a kattintás alapú teljesítménymérésen túlmutatva vizsgálja.
Bővebben