Ilyen egy igazi win-win együttműködés: több százezres banner- és social megjelenés, több tízezer olvasó, prémium tartalmi és hirdetési környezet – Tarolnak a Marie Claire digitális lapszámai!
Óriási sikerrel futottak a Marie Claire 2023 decemberi és 2024 februári digitális lapszámai, melyeket a NAOS – a Bioderma és az Institut Esthederm – kozmetikai márkái támogattak. A Földes Eszterrel és Carolyn Murphyvel a címlapon debütáló online kiadványok 1 milliót megközelítő bannermegjelenést és százezres Instagram, illetve Facebook elérést generáltak.
Kíváncsi vagy a részletekre? ⬇️ Ismerd meg kapcsolódó esettanulmányainkat:
Mit érdemes tudni a Marie Claire digitális lapszámáról? A prémium hirdetési környezetet nyújtó digitális megoldás a print magazin vizualitását, hangulatát idéző platform, amely saját címlappal, címlapinterjúval és a nyomtatott lap alappilléreit megidéző, tematikus cikkekkel rendelkezik. A szponzori megjelenést display csomagok mellett branded content tartalmak, partneri social posztok és Reels-videók teszik teljessé.
Az eddig megjelent digitális lapszámok itt érhetők el: Digitális lapszámok | Marie Claire
Szerepelj márkáddal a Marie Claire digitális lapszámában! Bővebb részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az internetsales@centralmediacsoport.hu e-mail címen, vagy fordulj sales kapcsolattartódhoz!