Új, különleges hirdetési felülettel gazdagodott a Central Médiacsoport rich media portfóliója. Az Interactive carbook elsősorban azoknak szól, akik összetettebb, többféle tulajdonsággal bíró, és főleg többféle színben kapható terméket szeretnének egy látványos, hajtás feletti prémium zónában bemutatni.

Az Interactive carbook a fejlécnél helyezkedik el, betöltődést követően azonnal szembetűnik, hogy egy kifejezetten nagyméretű (dupla billboard alapú) interaktív felülettel van dolgunk. A háttér mouse overre reagál, az előre feltöltött, egymást fedő 3 háttérkép kiterjedése a mozgatás hatására folyamatosan változik. A hirdetés középpontjában természetesen maga a hirdetett termék áll, míg kétoldalt menüpontok segítik a termékkel kapcsolatos ismeretek részletesebb átadását.

A banner kétségkívül leglátványosabb részét a bal oldali menüpontok biztosítják: az egyes színvariációkat végigkattintgatva valós időben változik a középen elhelyezett termék megjelenítése, így nem csak a képzeletünkre kell hagyatkozni akkor, amikor egy-egy autó, ruha, bútor, stb. választható színeire vagyunk kíváncsiak. A jobb oldali menüpontok segítségével egyéb (szöveges, képi vagy videós) információkhoz tudjuk juttatni az érdeklődőket, így az előzetes döntéshozatalt jóval több és részletesebb adattal, vizualizációval tudjuk segíteni.

A hirdetés működése élőben itt, a videó pedig lentebb tekinthető meg.



Címkék: