A Krémmánia.hu oldalán mostantól akár márkákra is elérhető a keresési funkció, így a közel 93 000 (!) kozmetikum között még gyorsabban válogathat Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége. Emellett elindult a fórum is a felhasználók kommunikációjának támogatására, még közelebb hozva a egymáshoz és a Krémmániához a látogatókat, akikkel a social mediában is szorosabbra vonjuk a kapcsolatot.
A 2010-ben indult Krémmánia célja az, hogy megkönnyítse a szépségápolási krémet beszerezni kívánó nők vásárlási döntését. A site alapját a krémválasztás két legfontosabb szempontja (mennyire elégedettek azok, akik használják, és milyen hatóanyagok, krémösszetevők alkotják ezeket) mellett mára 680 000 felhasználói véleményen alapuló, kiemelt hitelessége alkotja.
A fenti koncepció mentén a Krémmánia nagyot nőtt az elmúlt években: ma már 86 ezer felhasználó böngészi rendszeresen a Krémmánia oldalát, ahol közel 93 000 aktív termékről fogalmazódik meg heti szinten mintegy 2 000 komment és vélemény. A látogatott oldalak száma mellett a felhasználói aktivitás magas intenzitását mutatja az is, hogy egy-egy user átlagosan 8 percet tölt el az oldalon különféle szépségápolási készítmények tanulmányozásával és véleményének a megosztásával egy hónapban. Fél év alatt – 2018. március óta – 17%-kal növekedett a Krémmánia egyedi látogatóinak száma, augusztusban több mint 426.000 real user látogatta a site-ot, akik átlagosan 12,6 oldalt néztek meg.
A rengeteg termék és felhasználói vélemény, a kiemelten aktív és hűséges látogatók minőségi kiszolgálásához idén olyan termékfejlesztést hajtott végre a szerkesztőség, ami hirdetőink számára is több előnyt hordoz: a kereső felületen már nem csak egyszerűen név alapján lehet rákeresni a termékekre, hanem kategórián belül, illetve bizonyos összetevőket tartalmazó vagy épp nem tartalmazó kozmetikumokra is, sőt mostantól már márkákra vonatkozóan is elérhető a keresési funkció.
A folyamatos kapcsolattartás mindig is szívügyünk volt, a social médián keresztül aktívan törekszünk arra, hogy közösséget építsünk. Szerencsére sok visszajelzést kaptunk a felhasználóinktól email-ben és kommentekben egyaránt, hogy hogyan tudnánk minél professzionálisabb weboldalt működtetni. Így a folyamatos apróbb javítások mellett most 2 olyan fejlesztés is született, amelyeket user-eink már nagyon régóta kértek; megújult a kereső és útnak indult fórum felületünk is.
Bár a termékeknél adható vélemény lehetőséget ad a felhasználók közötti eszmecserére is, a látogatói igények figyelembevétele mellett szerkesztőségünk úgy döntött, hogy elindítja a Krémmánia fórumot is a felhasználók kommunikációjának támogatására, így hozva még közelebb a Krémmániához és egymáshoz a usereket.
A Krémmánia valóban fontos, interaktív szereplője a szépségápolási szektornak: 80 ezres Facebook tábor mellett az Instagramon is stabilan növekvő bázissal rendelkezik, majdnem 24 ezren követik ezen a platformon is az oldalt. A jövőben is erre helyeződik majd a fókusz; sokkal személyesebb, a mindennapi életből merített tapasztalatokról szóló posztokkal találkozhatnak majd a felhasználók. Többek között pár hete elindult a Krémmánia YouTube csatornája is, ahol a főszerkesztő személyesen segít eligazodni a szépségápolás világában.
A Krémmánia, mint márka erősödését jelzi az is, hogy 2018-ban két BeautyBox-szal is jelentkezik, sőt idén először már egy különleges, travel size méretű kozmetikumokat tartalmazó BeautyBag is elérhető volt. A BeautyBox sikere az első megjelenése óta töretlen, a legutóbbi alkalommal gyakorlatilag pár óra alatt elfogytak a dobozok. A BeautyBoxokban a vásárlók találkozhattak már a közkedvelt magyar márkák mellett a Nivea, a Desigual, az Artdeco, a Bodyshop, a Bioderma, az Avon vagy akár a Nuxe termékeivel is.
*forrás: Gemius DKT, 2018/08 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet)
Érdekel a Krémmánia világa és szívesen olvasnál az oldalról ? Látogass el a site-ra vagy nézd meg korábbi híreinket a BeautyBox sikerességéről, és esettanulmányunkat a terméktesztelés eredményességéről.
Hirdetési megoldásainkért érdeklődj az internetsales@centralmediacsoport.hu email címen.