A CM Sales elsőként csatlakozott a Pladformhoz
A tesztidőszak után, március 16-án élesben is elindult a Pladform. Az innovatív szolgáltatás a versenyképes médiamegoldások online piactere.
Bővebben2016. 03. 23. | Online hírek
A tesztidőszak után, március 16-án élesben is elindult a Pladform. Az innovatív szolgáltatás a versenyképes médiamegoldások online piactere.
Bővebben2016. 03. 16. | Online esettanulmányok
A Rubophen nem csupán termékeivel kíván a fogyasztó segítségére lenni – ebben a kampányban szórakoztató tartalmaival segíti az olvasókat az NLC snowfall oldalán.
Bővebben2016. 03. 16. | Online esettanulmányok
A tartalommarketing vagy content marketing az idei év egyik legfelkapottabb témája lesz, és már az első negyedévben is hangsúlyosan jelen volt a szakmai sajtóban, konferenciákon tömegével hallgathattunk érdekesebbnél érdekesebb előadásokat.
Bővebben2016. 03. 15. | Online esettanulmányok
A Volvó hangsúlyos PR kampány keretein belül szerette volna kihangsúlyozni a Volvo megbízhatóságát. A kulcsértékek: környezetvédelem, felsőfokú biztonság, prémium márka.
Bővebben2016. 03. 15. | Online esettanulmányok
Hogyan lehet egy probiotikumot úgy reklámozni, hogy eltérjünk a gyógyhatású készítményeknél megszokott sztereotípiáktól?
Bővebben2016. 03. 11. | Online esettanulmányok
2016 első heteiben szinte nem lehetett úgy bekapcsolni a tévét, hogy ne valamelyik Idelyn reklámmal találkozzon a kedves néző. De a sajtó és az internetes hírek kedvelői sem kellett, hogy nélkülözzenek, nekik is számos lehetőségük adódott, hogy valamilyen formában összefussanak az Idelyn névvel.
Bővebben2016. 03. 09. | Online hírek
Az amerikai Cosmopolitan.com interjút készített Sabján Johannával, a magyar Cosmopolitan főszerkesztőjével.
Bővebben2016. 03. 02. | Magazin hírek
A sajtópiac 32,234 milliárd forint reklámbevételt és 57,952 milliárd forint lapeladásból származó bevételt ért el 2015-ben.
Bővebben2016. 03. 01. | Magazin hírek
Az olimpia szó és olimpiai jelképek reklámban történő használatáról szóló aktualizált útmutatót adott ki a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT).
Bővebben