Csajos tartalom, trendi design!
A Cosmopolitan.hu 2015-ben valódi csajos, eseménydús portállá alakult, hiszen már naponta 25 friss cikkel szórakoztatjuk a magyar Cosmo-lányok táborát.
Bővebben2016. 04. 12. | Online hírek
A Cosmopolitan.hu 2015-ben valódi csajos, eseménydús portállá alakult, hiszen már naponta 25 friss cikkel szórakoztatjuk a magyar Cosmo-lányok táborát.
Bővebben2016. 04. 11. | Magazin hírek
A korábbi példányszámcsökkenését másfél év alatt megfordító Best és Story hamarosan újra külön főszerkesztőhöz kerülhet.
Bővebben2016. 03. 31. | Online hírek
Mi az a programmatic, és milyen változásokat hoz a reklám- és médiapiacra?
Bővebben2016. 03. 26. | Online hírek
A Central Médiacsoport vezetői idén is tartottak előadásokat az Evolution és Mobile Hungary konferenciákon. Az előadások alatt bemutatott prezentációk már letölthetőek!
Bővebben2016. 03. 25. | Online hírek
Belicza Bea szocioriporter az Astellas-díj – Média az orvosokért pályázatán ért el második helyezést, míg Kálnoki Kis Attila sportújságíró munkásságát a Magyar Olimpiai Bizottság Média Oklevelével díjazták a napokban.
Bővebben2016. 03. 23. | Online hírek
A tesztidőszak után, március 16-án élesben is elindult a Pladform. Az innovatív szolgáltatás a versenyképes médiamegoldások online piactere.
Bővebben2016. 03. 16. | Online esettanulmányok
A Rubophen nem csupán termékeivel kíván a fogyasztó segítségére lenni – ebben a kampányban szórakoztató tartalmaival segíti az olvasókat az NLC snowfall oldalán.
Bővebben2016. 03. 16. | Online esettanulmányok
A tartalommarketing vagy content marketing az idei év egyik legfelkapottabb témája lesz, és már az első negyedévben is hangsúlyosan jelen volt a szakmai sajtóban, konferenciákon tömegével hallgathattunk érdekesebbnél érdekesebb előadásokat.
Bővebben2016. 03. 15. | Online esettanulmányok
A Volvó hangsúlyos PR kampány keretein belül szerette volna kihangsúlyozni a Volvo megbízhatóságát. A kulcsértékek: környezetvédelem, felsőfokú biztonság, prémium márka.
Bővebben2016. 03. 15. | Online esettanulmányok
Hogyan lehet egy probiotikumot úgy reklámozni, hogy eltérjünk a gyógyhatású készítményeknél megszokott sztereotípiáktól?
Bővebben