IV. Gyógyszer-kommunikációs konferencia a Central Média szervezésében

Negyedik alkalommal rendezte meg Gyógyszer-kommunikációs konferenciáját a Central Médiacsoport, melynek fókuszában a hiteles tartalom kérdése állt. A patikai, gyógyszergyártói és kutatói szegmenst képviselő szakemberek egészségügyi, marketing és kommunikációs szempontok alapján vizsgálták az online kommunikáció térhódításával járó felelősség jelenségét és keresték a tartalomfogyasztó páciensek és az orvostársadalom közti bizalmi kapcsolat újrateremtésének lehetőségét.

Bővebben

Autó Magazin és Vezess partnertalálkozó

Május 30-án tartotta a Central Médiacsoport két autós lapja éves találkozóját autós partnerei számára. A rendezvényen a hazai autóimportőrök, elsősorban kommunikációs és marketing szakemberei találkozhattak egymással, a szerkesztőség embereivel és a Centrál sales csapatának tagjaival.

Bővebben
  • 1
  • 2