ifj. Vitray Tamás

National Geographic főszerkesztő

National Geographic –  A világ első számú ismeretterjesztő magazinja.

„Hitvallásunk: a tudomány vívmányai, bolygónk megismerése, a kép és a betű által megújíthatjuk a világot.” A mottó, a sárga keret, a 130 éves múlt… Aligha kell magyaráznom, mit képvisel minden ismeretterjesztő lapok legrangosabbika, az immár 37 nyelven megjelenő, 60 milliós olvasóközönséget számláló National Geographic magazin – különösen ma, amikor a világunkra már nagyon ráfér a megújulás. Nekünk, akik a lap magyar változatát készítjük, a fenti mottón túl megvan a magunk hitvallása is. Hazai kutatókkal készített interjúkkal, honi tudományos eredményekről hírt adó anyagainkkal egyre bővebb terjedelemben kapcsolódunk az amerikai eredetihez, mert úgy tartjuk: a világ megújítása már a következő generációkra hárul majd; a National Geographic magazinnak pedig fontos küldetése, hogy a lapjain kibontakozó szellemi és fizikai kalandokkal fölkészítse a fiatal olvasónemzedéket erre a roppant feladatra.

Olvasó havonta

Nyomott példányszám

Facebook követő

Termékleírás

A színvonalas és igényes, szellemi kalandokra éhes olvasó lapja, látványalapú és hiteles. Párhuzamosan az amerikai kiadással megjelenteti annak legtöbb riportját. A világ első számú ismeretterjesztő magazinja.

Pillérek

  • A magazin gerincét azok a nagy terjedelmű cikkek alkotják, melyek az amerikai kiadás magyar nyelvű fordításai: Ember, Természet, Civilizáció, Tudomány és Világegyetem témakörökben.
  • Ezen kívül számos új ismeretterjesztő hazai vonatkozású rovattal jelenünk meg:
    • Vakmerő: szellemi és fizikai vakmerők, izgalmas figurák a hazai természettudományban és művészetben.
    • Mesterségünk címere: különleges hivatások, mesterségek eszközeinek bemutatása.
    • Mikromágia: a mikroszkópos világ különlegességei, az élő és élettelen mikrocsodák.
    • Ökotudat: környezetvédelmi és fenntarthatósági témakörökkel foglalkozunk változatos módon.
    • Természet és védelem: védett és különleges fajok, hazai természetvédelmi sikerek.

Online jelenlét

Weboldal: National Geographic Magyarország
Facebook: National Geographic Magazin Magyarország
Instagram: natgeomagazinehu

Célcsoport

18-49 éves, közép vagy felsőfokú végzettségű, AB státuszú, városi olvasók, akik érdeklődnek a természettudományos és ismeretterjesztő témák iránt.

Piaci adatok

  • Periodicitás: havi megjelenés
  • Olvasottság: 158 ezer fő
  • Nyomott példányszám: 17 340

Forrás: Kantar Hoffmann Kft., NOK 2024/1-4
Példányszám adatok: Central Médiacsoport Zrt. Terjesztési osztály 2024 éves átlag nyomott
Social: 2025. március

National Geographic ütemezés 2025

National Geographic hirdetési méretek



Címkék: