Majoros Márta

Heti TV vezetőszerkesztő

Heti TV újság – Alacsony árfekvésű heti műsormagazin

Az „olcsó” heti műsorújságok között ez a kiadvány az egyetlen, amely a műsorstruktúrán és műsorajánlókon kívül magazinos olvasmánnyal is szolgál. Ráadásul a konkurensek között ennek a legnagyobb a csatornakínálata. A lapban megtalálható 45 csatorna lefedi a legnépszerűbb adók teljes spektrumát, és a speciális műsorokat kínáló – zenei, film, sport, ismeretterjesztő – csatornák nagy része is fellelhető benne.

Elmondhatjuk, hogy „használati értékben” felveszi a verseny a legnagyobb példányszámú, vagyis legolvasottabb műsorújságokkal, de ára azoknak még a felét sem éri el. Egy nagyon fiatal újságról van szó (még két év sem telt el azóta, hogy az első lap megjelent a piacon), de máris bizonyította, hogy sok – a megszokott lapját nehezen elhagyó – olvasó hajlandó melléállni, hisz meggyőzte őket, hogy ha ezt választják, akkor sem kell lemondaniuk semmiről, ami segítené őket mindennapos tévéműsor-fogyasztásukban.

Central Reach

Termékleírás

A Heti TV Újság alacsony árfekvése mellett őrzi a Central Médiacsoport műsorújságaira jellemző megbízhatóságot és precizitást. A hirdetések rugalmas elhelyezésnek köszönhetően a hirdetett termék, vagy szolgáltatás hatékonyabban jut el célközönségéhez.

Pillérek

  • Programoldalak, programajánlók
  • Filmek, sztárok
  • Rejtvényoldal és recept

Célcsoport

30-59 éves nők és férfiak

Piaci adatok

  • Periodicitás: heti megjelenés
  • Central Reach: 41 040

A becsült elérés (estimated REACH) alapja a Central Médiacsoport terjesztési osztálya által hitelesített értékesített példányszám szorzata a Central nyomtatott havilapok auditált adatainak átlagos RPC értékével

Heti TV Újság ütemezés 2025

Heti TV hirdetési méretek



Címkék: