Kánya Andrea
főszerkesztő
Startlap – a nyitóoldal
A Startlap a Central-portfólió egyik legfontosabb belépőkapuja, melynek nyitóoldalán több, mint 250 ezer felhasználó fordul meg minden nap értékes tartalom után kutatva. A 1999-ben indított termék népszerűsége annak ellenére töretlen, hogy a látogatói szokások nagyot változtak az utóbbi időkben.
A termékfejlesztés során már nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy a felhasználók a Google és a Facebook használatával kezdik a napot, hanem azt is, hogy az első számú belépési eszköz az internetre már nem a számítógép, hanem a mobiltelefon. Az itt visszatérő százezres látogatószám azt igazolja, hogy a Startlap megtalálja felhasználói számára az érdekes tartalmakat, és azt nekik tetsző formában kínálja.
Ezért érdemes a Startlapra nap mint nap visszatérni!
Oldalletöltés/nap
Látogató/nap
Facebook követő
Instagram követő
Termékleírás
A dinamikusan fejlődő szolgáltatás az ország leglátogatottabb nyitóoldala. A 2011-ben megújult portál célja, hogy kapuként szolgáljon a napi internetezési szokásokban: egy helyen tálalva a legfrissebb híreket, időjárást, horoszkópot, szórakoztató és érdekes tartalmakat, illetve hasznos akciókat, napi ajánlatokat. Az internetezők a Startlap linkjeiről a lehető legegyszerűbb módon eljuthatnak a számukra leghasznosabb hazai és külföldi oldalakra.
Bubba, a kis tengeri csillag a Startlap megalapításától kezdve a site ikonikus, közkedvelt figurája. Pár éve ugyan visszavonult a nyilvánosságtól egy rövid időre, de csak azért, hogy 2014 év végétől kezdve állandó nyereményjátékokkal szórakoztassa a Startlap látogatóit – egyúttal natív hirdetési formákat is kínáljon hirdető partnereinek.
Márka jelenlét
Website: www.startlap.hu
Facebook: Startlap
Instagram: Startlap
Pillérek
- Hírek
- Szolgáltatások (időjárás, keresők, szolgáltatások, lottó, stb.)
- Belépő kapuk (közösségi- és levelező)
- Nyereményjátékok (Bubba kérdez, adj címet a képnek, stb.)
- Partnerajánlatok (aktuális termék- és szolgáltatásajánlatok)
- Kiemelten aktív Facebook csoport
Termékelőnyök
- Állandóan nyomon követett és elemzett statisztikák segítségével pozícionáljuk a hirdetéseket
- Egyedi natív hirdetési megoldásokat, valamint érdeklődési körök és viselkedés alapú targetálást is alkalmazunk
- A futtatott hirdetés interakciója a látogatókkal ezért a kampány során egyenletesen intenzív
- A releváns hirdetések elégedett látogatót és végül még elégedettebb ügyfelet eredményeznek
- Tartalom-fejlesztési megoldások, 14 rovatoldal, és több, mint 9000 lap.hu oldal által biztosított tartalmi
kapcsolódási lehetőség - Big Data alapokon működő rendszer
- Stabil, széleskörű elérés
- Innovatív megoldások
- Értékes célcsoportok
- Költséghatékony
- Relevancia
- Innováció
- Aktivitás
Célcsoport
- 55% nő, 45% férfi
- 73% városi látogató
- 61% ABC státuszú, 30% AB státusz
- 65% minimum középfokú végzettségű
- 57% 18-59 éves
Forrás: E-gemius 2022/12 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), Facebook, Instagram 2023. január