Hírstart

A Hírstart.hu 2002 októberében indult hírgyűjtő portálként. Aggregált tartalmaival a legfontosabb magyar online médiumok anyagaiból szemléz. Tematikus összeállításokkal, háttéranyagokkal, hírarchívummal, időszakos csatornákkal áll a hírfogyasztó közönség rendelkezésére. A Hírstart.hu rovatai – Belföld, Külföld, Életmód, Bulvár, Kultúra, Tech-tud, Gazdaság, Sport, és még számos tematikával – áttekinthető formában, több száz forrásból szemlézett, átlagosan napi 3000-4000 cikket kínál látogatóinak.

A felhasználóbarát, 3 percenként frissülő oldal gyorsan és naprakészen reagál minden aktuális eseményre, középpontjában az olvasók friss hírekkel, aktualitásokkal történő kiszolgálása áll. Tematikus és regionális csatornái, intelligens címkézési rendszere a keresővel együtt egy minden szempontból értékes, több hónapra visszamenően kereshető archívumot is nyújt azoknak, akik képben szeretnének lenni egy-egy szűkebb témakörrel, esetleg egy személy vagy esemény körüli történésekre kíváncsiak.

oldalletöltés/nap

látogató/nap

Facebook követő

Termékleírás

A Hírstart.hu mint Magyarország piacvezető híraggregátor portálja hetente több millió látogatót irányít át RSS segítségével partnerei oldalaira. A 2014 során újraoptimalizált asztali és mobilos oldal- és rovattartalmak eredményeként mára oldalletöltésben és látogatószószámban is a hazai piac meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát. A Hírstart.hu saját oldalán túl szoros együttműködésben ér el speciális látogatói rétegeket is partneroldalai segítségével, mint a Startlap, a Facebook, vagy saját RSS dobozai. Az oldalon rendkívül alacsony a reklámzaj, ezért kiemelkedően hatékonyan helyezhetőek el display hirdetések is.

Márka jelenlét

Website: www.hirstart.hu
Facebook: Hirstart
Android: Hírstart
iPhone: Hírstart

Pillérek

  • Vezető hírek, TOP 50 hír
  • Belföld, külföld, gazdaság
  • Sport, foci, Forma-1
  • Autó-motor, baleset
  • Bulvár, színes
  • Egészség, életmód, utazás, otthon, divat
  • Receptek
  • Kultúra, tudomány
  • Infotech, mobiltech
  • Határtalan, megyei oldalak
  • Vélemény, blogok
  • Címkeoldalak, márkaoldalak

Termékelőnyök

  • Alacsony reklámzaj, letisztult, egyszerű online felület
  • Kizárólag hírjellegű tartalmak
  • Erősen tematizált látogatói bázis
  • Partneri statisztikai hozzáférés

Célcsoport

  • 20-50 év közötti hírérzékeny felhasználók,
  • akik a napi munka mellett egy helyen összefoglalva szeretnének értesülni, informálódni a világban történt eseményekről

Forrás: Gemius – DKT 2017/10  (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet)



Címkék: