Hegyi Kálmán

Portálvezető

Startlap – a nyitóoldal

A Startlap a Central-portfólió egyik legfontosabb belépőkapuja, melynek nyitóoldalán közel 250 ezer felhasználó fordul meg minden nap értékes tartalom után kutatva. A 1999-ben indított termék népszerűsége annak ellenére töretlen, hogy a látogatói szokások nagyot változtak az utóbbi időkben.

A termékfejlesztés során már nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy a felhasználók a Google és a Facebook használatával kezdik a napot, hanem azt is, hogy az első számú belépési eszköz az internetre már nem a számítógép, hanem a mobiltelefon. Az itt visszatérő százezres látogatószám azt igazolja, hogy a Startlap megtalálja felhasználói számára az érdekes tartalmakat, és azt nekik tetsző formában kínálja.

Ezért érdemes a Startlapra nap mint nap visszatérni!

oldalletöltés/nap

látogató/nap

Facebook követő

Termékleírás

A dinamikusan fejlődő szolgáltatás az ország leglátogatottabb nyitóoldala. A 2011-ben megújult portál célja, hogy kapuként szolgáljon a napi internetezési szokásokban: egy helyen tálalva a legfrissebb híreket, időjárást, horoszkópot, szórakoztató és érdekes tartalmakat, illetve hasznos akciókat, napi ajánlatokat. Az internetezők a Startlap linkjeiről a lehető legegyszerűbb módon eljuthatnak a számukra leghasznosabb hazai és külföldi oldalakra.

Bubba, a kis tengeri csillag a Startlap megalapításától kezdve a site ikonikus, közkedvelt figurája. Pár éve ugyan visszavonult a nyilvánosságtól egy rövid időre, de csak azért, hogy 2014 év végétől kezdve állandó nyereményjátékokkal szórakoztassa a Startlap látogatóit – egyúttal natív hirdetési formákat is kínáljon hirdető partnereinek.

Márka jelenlét

Website: www.startlap.hu
Facebook: Startlap

Pillérek

  • Hírek
  • Szolgáltatások (időjárás, keresők, szolgáltatások, lottó, stb.)
  • Belépő kapuk (közösségi- és levelező)
  • Nyereményjátékok (Bubba kérdez, adj címet a képnek, stb.)
  • Partnerajánlatok (aktuális termék- és szolgáltatásajánlatok)
  • Kiemelten aktív Facebook csoport

Termékelőnyök

  • Relevancia
  • Innováció
  • Aktivitás
  • Nagy elérés

A Startlap a big data alapú tartalom és hírszerkesztés kiemelkedő hazai piaci szereplője, kiemelkedően eredményes, mert

  • állandóan nyomon követett és elemzett statisztikák segítségével pozícionáljuk a hirdetéseket;
  • egyedi natív hirdetési megoldásokat és viselkedés alapú targetálást is alkalmazunk;
  • a futtatott hirdetés interakciója a látogatókkal ezért a kampány során egyenletesen intenzív.
  • A releváns hirdetések elégedett látogatót és végül még elégedettebb ügyfelet eredményeznek.

Célcsoport

  • 30% rendelkezik legalább egy gyermekkel a háztartásban
  • 58% nő, 42% férfi
  • 50% főkereső és 60% főbevásárló
  • 55% tartozik a 18-49 éves korosztályba
  • 74% városlakó
  • 62% legalább középfokú végzettséggel rendelkezik

Forrás: Gemius – DKT 2017/10 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) ​



Címkék: