
Száler György
digitális lapigazgató
Startlap – a nyitóoldal
A Startlap a Central-portfólió egyik legfontosabb belépőkapuja, melynek nyitóoldalán közel 250 ezer felhasználó fordul meg minden nap értékes tartalom után kutatva. A 1999-ben indított termék népszerűsége annak ellenére töretlen, hogy a látogatói szokások nagyot változtak az utóbbi időkben.
A termékfejlesztés során már nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy a felhasználók a Google és a Facebook használatával kezdik a napot, hanem azt is, hogy az első számú belépési eszköz az internetre már nem a számítógép, hanem a mobiltelefon. Az itt visszatérő százezres látogatószám azt igazolja, hogy a Startlap megtalálja felhasználói számára az érdekes tartalmakat, és azt nekik tetsző formában kínálja.
Ezért érdemes a Startlapra nap mint nap visszatérni!
oldalletöltés/nap
látogató/nap
Facebook követő
Termékleírás
A dinamikusan fejlődő szolgáltatás az ország leglátogatottabb nyitóoldala. A 2011-ben megújult portál célja, hogy kapuként szolgáljon a napi internetezési szokásokban: egy helyen tálalva a legfrissebb híreket, időjárást, horoszkópot, szórakoztató és érdekes tartalmakat, illetve hasznos akciókat, napi ajánlatokat. Az internetezők a Startlap linkjeiről a lehető legegyszerűbb módon eljuthatnak a számukra leghasznosabb hazai és külföldi oldalakra.
Bubba, a kis tengeri csillag a Startlap megalapításától kezdve a site ikonikus, közkedvelt figurája. Pár éve ugyan visszavonult a nyilvánosságtól egy rövid időre, de csak azért, hogy 2014 év végétől kezdve állandó nyereményjátékokkal szórakoztassa a Startlap látogatóit – egyúttal natív hirdetési formákat is kínáljon hirdető partnereinek.
Márka jelenlét
Website: www.startlap.hu
Facebook: Startlap
Pillérek
- Hírek
- Szolgáltatások (időjárás, keresők, szolgáltatások, lottó, stb.)
- Belépő kapuk (közösségi- és levelező)
- Nyereményjátékok (Bubba kérdez, adj címet a képnek, stb.)
- Partnerajánlatok (aktuális termék- és szolgáltatásajánlatok)
- Kiemelten aktív Facebook csoport
Termékelőnyök
- Relevancia
- Innováció
- Aktivitás
- Nagy elérés
A Startlap a big data alapú tartalom és hírszerkesztés kiemelkedő hazai piaci szereplője, kiemelkedően eredményes, mert
- állandóan nyomon követett és elemzett statisztikák segítségével pozícionáljuk a hirdetéseket;
- egyedi natív hirdetési megoldásokat és viselkedés alapú targetálást is alkalmazunk;
- a futtatott hirdetés interakciója a látogatókkal ezért a kampány során egyenletesen intenzív.
- A releváns hirdetések elégedett látogatót és végül még elégedettebb ügyfelet eredményeznek.
Célcsoport
- 21% rendelkezik legalább egy gyermekkel a háztartásban
- 62% nő, 38% férfi
- 38% főkereső és 46% főbevásárló
- 60% tartozik a 18-49 éves korosztályba
- 79% városlakó
- 66% legalább középfokú végzettséggel rendelkezik
Forrás: E-gemius 2021/12 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) | Facebook 2021. december