Hering András, főszerkesztő

Hirdess nálunk!

Nosalty – Magyarország kedvenc online recept- és gasztromagazinja.

A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, több mint tíz éve pedig a Magyarország egyik vezető online gasztromagazinja. A Nosalty a konyhai kalandjaid leghűségesebb társa, akinek a kisujjában vannak a legmenőbb receptek, hasznos tippek és inspiráló gasztrosztorik.

Oldalletöltés/hónap

Egyedi felhasználó/hónap

Facebook-követő

Instagram-követő

TikTok-követő

Termékleírás

A Nosalty Magyarország piacvezető receptoldala és gasztromagazinja. A havonta több mint 2 és fél millió embert elérő és aktivizáló recepttár tartalmai egyedileg strukturált rendszerben érhetőek el, így minden szektor számára értékes, nagy elérésű hirdetési felületet alkotnak.

Márkajelenlét

Pillérek

  • Mára több mint 63 000 ellenőrzött, sokféle szempont szerint kategorizált recept közül válogathatnak a felhasználóink.
  • A receptek mellett a Nosalty naponta frissülő szerkesztőségi tartalommal is jelentkezik, így mindenki megtalálhatja a számára érdekes és hasznos tartalmakat.
  • Az egészség és fogyókúra tematikában Bodon Judit, a saját dietetikusunk és csapata biztosítja a szakértői tartalmakat. Az ő vezényletével hoztuk létre Magyarország első nyilvános alapanyag-adatbázisát is, aminek köszönhetően minden recepthez biztosítunk pontos kalória és tápanyag összetételt, továbbá egyedi kalkulátorokat a felhasználók számára.
  • A mobil platformunkon több mint 2 millió felhasználót érünk el havonta, népszerűségének növekedésével biztos helyet szereztünk a TOP 10 magyarországi mobilra optimalizált oldalak listáján. A mobilverziónak köszönhetően látogatói összetételünk fiatalodott, már a 15-17-es korosztály is jól látható számot mutat ezen a platformon.
  • 2015 novemberében elindítottuk új, multimédiás üzletágunkat. Rövid, maximum másfél – kétperces videókat gyártunk nem csak recept témában, melyek kiemelkedő minőségben biztosítanak garantáltan magas és célzott fogyasztói elérést a közösségi médiában is. A videóinkban található termékelhelyezések autentikusan kapcsolódnak a tartalomhoz.

Termékelőnyök

  • Közösségi
  • Tematikus jelleg
  • Strukturált tartalom
  • Ellenőrzött, minőségi receptek
  • Népszerű szerkesztőségi tartalom
  • Elkötelezett felhasználói bázis
  • Szofisztikált targetálás
  • Egyedi hirdetői megoldások

Célcsoport

  • 18-49 éves
  • Főbevásárló
  • Gasztronómia iránt nyitott, érdeklődő
  • Családorientált

Forrás: E-gemius 2025_Q1 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), Facebook, Instagram, TikTok 2025 május



Címkék: