E-mail üzletág

Az eDM kommunikáció előnyei közé tartozik, hogy rövid idő alatt tömegeknek juthat el üzenete, vagy akár gyorsan, szegmentáltan is tud a pontos célcsoport felé kommunikálni. Az eDM hosszabb élettartamú, mint egy banner, valamint visszakereshető az e-mail fiókban, ráadásul magasabb konverziót is lehet általa elérni.

Bővebben

YouTube influencerek

A Central Médiacsoport feltörekvő YouTube videósoktól a nemzetközi szórakoztatóipari óriásokig terjedő minőségi videótartalmakból épít és értékesít koprodukcióban prémium videó hálózatot, azaz YouTube csatornákat és tartalmakat kapcsolunk össze nézőközönséggel és hirdetőkkel.

Bővebben

Jófogás Mobil App

A Jófogás.hu több, mint egyszerű piactér. Olyan hatalmas és színes online közösség, ahol a férfiak és nők, fiatalok és idősebbek egyaránt feltöltik eladni kívánt termékeiket az ország egész területéről, illetve ahol rálelhetnek azokra a tárgyakra, kincsekre, amikre épp szükségük van, vagy sehol máshol nem tudnák beszerezni.

Bővebben

Lap.hu

Lap.hu rendszerünk tematikus linkgyűjteményeket tartalmaz, melyeknek minőségi ellenőrzését és összegyűjtését önkéntes szerkesztői gárda végzi. A több mint 9 000 tematikus aloldal kiváló targetálási lehetőséget biztosít a hirdetők számára. A Lap.hu oldalakat havonta több mint 800 ezer felhasználó látogatja meg.

Bővebben

Citromail.hu

A Citromail.hu 2004-es indulása óta dinamikusan fejlődik, így ma már több mint 1 800 000 regisztrált felhasználót szolgál ki megbízhatóan, széles körű extra szolgáltatásaival. Fiatalos arculata mellett komoly biztonságot nyújt a spamek és a vírusos levelek ellen.

Bővebben
  • 1
  • 2