Száler György Emailia termékmenedzser

Kánya Andrea
főszerkesztő

Startlap – a nyitóoldal

A Startlap a Central-portfólió egyik legfontosabb belépőkapuja, melynek nyitóoldalán több, mint 250 ezer felhasználó fordul meg minden nap értékes tartalom után kutatva. A 1999-ben indított termék népszerűsége annak ellenére töretlen, hogy a látogatói szokások nagyot változtak az utóbbi időkben.

A termékfejlesztés során már nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy a felhasználók a Google és a Facebook használatával kezdik a napot, hanem azt is, hogy az első számú belépési eszköz az internetre már nem a számítógép, hanem a mobiltelefon. Az itt visszatérő százezres látogatószám azt igazolja, hogy a Startlap megtalálja felhasználói számára az érdekes tartalmakat, és azt nekik tetsző formában kínálja.

Ezért érdemes a Startlapra nap mint nap visszatérni!

Oldalletöltés/nap

Látogató/nap

Facebook követő

Instagram követő

Termékleírás

A dinamikusan fejlődő szolgáltatás az ország leglátogatottabb nyitóoldala. A 2011-ben megújult portál célja, hogy kapuként szolgáljon a napi internetezési szokásokban: egy helyen tálalva a legfrissebb híreket, időjárást, horoszkópot, szórakoztató és érdekes tartalmakat, illetve hasznos akciókat, napi ajánlatokat. Az internetezők a Startlap linkjeiről a lehető legegyszerűbb módon eljuthatnak a számukra leghasznosabb hazai és külföldi oldalakra.

Bubba, a kis tengeri csillag a Startlap megalapításától kezdve a site ikonikus, közkedvelt figurája. Pár éve ugyan visszavonult a nyilvánosságtól egy rövid időre, de csak azért, hogy 2014 év végétől kezdve állandó nyereményjátékokkal szórakoztassa a Startlap látogatóit – egyúttal natív hirdetési formákat is kínáljon hirdető partnereinek.

Márka jelenlét

Website: www.startlap.hu
Facebook: Startlap
Instagram: Startlap

Pillérek

  • Hírek
  • Szolgáltatások (időjárás, keresők, szolgáltatások, lottó, stb.)
  • Belépő kapuk (közösségi- és levelező)
  • Nyereményjátékok (Bubba kérdez, adj címet a képnek, stb.)
  • Partnerajánlatok (aktuális termék- és szolgáltatásajánlatok)
  • Kiemelten aktív Facebook csoport

Termékelőnyök

  • Állandóan nyomon követett és elemzett statisztikák segítségével pozícionáljuk a hirdetéseket
  • Egyedi natív hirdetési megoldásokat, valamint érdeklődési körök és viselkedés alapú targetálást is alkalmazunk
  • A futtatott hirdetés interakciója a látogatókkal ezért a kampány során egyenletesen intenzív
  • A releváns hirdetések elégedett látogatót és végül még elégedettebb ügyfelet eredményeznek
  • Tartalom-fejlesztési megoldások, 14 rovatoldal, és több, mint 9000 lap.hu oldal által biztosított tartalmi
    kapcsolódási lehetőség
  • Big Data alapokon működő rendszer
  • Stabil, széleskörű elérés
  • Innovatív megoldások
  • Értékes célcsoportok
  • Költséghatékony
  • Relevancia
  • Innováció
  • Aktivitás

Célcsoport

  • 55% nő, 45% férfi
  • 73% városi látogató
  • 61% ABC státuszú, 30% AB státusz
  • 65% minimum középfokú végzettségű
  • 57% 18-59 éves

 

Forrás: E-gemius 2022/12 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), Facebook, Instagram 2023. január



Címkék: