Munkácsy Márton
főszerkesztő
nlc – 23 éve az egyik legmeghatározóbb női online magazin
Fontos és felelősségteljes szerep a miénk, mert ha egy weboldal naponta több százezer olvasót ér el, akkor nemcsak a szórakoztatás, hanem a társadalmi szerepvállalás is a feladatai közé tartozik. Kiállunk a nők jogai mellett, legyen szó, anyukákról, nagymamákról, vagy friss főiskolásokról. Nálunk minden olvasó fontos, ezért találja meg az is a napi online betevőjét, aki könnyed, és az is, aki komolyabb tartalmakra vágyik. Igazi társalgás folyik az oldalon, ahol előfordul, hogy a vasárnapi recepttippek után olyan fontos témákat beszélünk ki, mint családon belüli erőszak.
Az olvasóink számos online felületen elérnek bennünket, velünk kezdhetik és zárhatják a napot mobil applikációnknak köszönhetően. Az nlc-t olyan, arcukat bátran vállaló újságírók készítik, akik nemcsak írni, de olvasni is szeretik az oldalt és ez az első betűtől az utolsó képig meg is látszik rajta.
Oldalletöltés/nap
Látogató/nap
Facebook követő
Instagram követő
Termékleírás
Az nlc Magyarország egyik legnagyobb és legnépszerűbb női internetes portálja 2001-es indulása óta weben és mobilon egyaránt. A lehető legszélesebb rétegeket informálja és szórakoztatja a nőket érintő legfontosabb témákban, sokszínű tartalommal és számos szolgáltatással. Hiteles és megbízható, naponta mintegy 50-60 cikkel frissül. Fiatalos, dinamikusabb, véleményvezér.
Pillérek
- Rovatok/tematikák: sztárok, gasztronómia, divat, szépség, család, baba, egészség, életmód, párkapcsolat, otthon, szabadidő, utazás, ezotéria
- Ismert bloggerek (Fűszer és Lélek, Sanyi a bagoly, Budapest Katalógus) és sztárszerzők (Lilu – Sztármustra, Nyáry Krisztián)
- Fórum, képeslapküldés, kalkulátorok, nyereményjátékok
Termékelőnyök
- Márkaismertsége 54%-os az internetező nők körében (18-75), ami kiemelkedő a női portálok között.*
- Rendszeres egyedi rovatok, amelyek olvasóink érdeklődését és hirdetőink igényeit szolgálják ki
- Folyamatosan megújuló hirdetési lehetőségek, szponzorációk, prémium felületek, ügyfélre szabott egyedi hirdetési megoldások
- Szakmai díjnyertes tartalommarketing megoldások
- Megszokott rovatokon túl időszakos témákhoz való kapcsolódás
Célcsoport
- 18–49 éves
- Nő
- Legalább középfokú végzettségű
- Városi
- Családorientált (párkapcsolatban él, van családja de legalábbis vágyik rá)
- Aktív életvitelt folytat, társasági életet él (online is)
- Világra nyitott, érdeklődő
- Rendszeresen internetezik
Újdonságok, cikkek, ajánlatok, esettanulmányok
Új főszerkesztő az nlc élén – Megújult stratégia a még jobb olvasói élményért
Október elsejétől Kánya Andrea veszi át az nlc szerkesztőségének vezetését. Az átszervezés egy új stratégiai irányvonal része, amelynek célja, hogy az nlc még közelebb kerüljön olvasóihoz, és adatokra építő, magas színvonalú, innovatív tartalmakkal gazdagítsa a női maga
Média a Családért-díj: 4 kollégánk is az idei győztes jelöltek között!
Elindult a Petcast, az állati podcast első nlc.hu-s adása
Forrás: E-gemius 2022/12 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), Facebook, Instagram , 2023. január
*NRC online márkaismertség tracking, totál spontán márkaismertség 2019. március.