
Pácsonyi Daniella
főszerkesztő
nlc – #Nő.1 az egyik legnagyobb online női magazin
Fontos és felelősségteljes szerep a miénk, mert ha egy weboldal naponta több százezer olvasót ér el, akkor nemcsak a szórakoztatás, hanem a társadalmi szerepvállalás is a feladatai közé tartozik. Kiállunk a nők jogai mellett, legyen szó, anyukákról, nagymamákról, vagy friss főiskolásokról. Nálunk minden olvasó fontos, ezért találja meg az is a napi online betevőjét, aki könnyed, és az is, aki komolyabb tartalmakra vágyik. Igazi társalgás folyik az oldalon, ahol előfordul, hogy a vasárnapi recepttippek után olyan fontos témákat beszélünk ki, mint családon belüli erőszak.
Az olvasóink számos online felületen elérnek bennünket, velünk kezdhetik és zárhatják a napot mobil applikációnknak köszönhetően. Az nlct olyan, arcukat bátran vállaló újságírók készítik, akik nemcsak írni, de olvasni is szeretik az oldalt és ez az első betűtől az utolsó képig meg is látszik rajta.
oldalletöltés/nap
látogató/nap
Facebook követő
Termékleírás
Az nlc Magyarország egyik legnagyobb és legnépszerűbb női internetes portálja 2001-es indulása óta weben és mobilon egyaránt.
A lehető legszélesebb rétegeket informálja és szórakoztatja a nőket érintő legfontosabb témákban, sokszínű tartalommal és számos szolgáltatással. Hiteles és megbízható, naponta mintegy 50-60 cikkel frissül. Fiatalos, dinamikusabb, véleményvezér.
Pillérek
- Rovatok/tematikák: sztárok, gasztronómia, divat, szépség, család, baba, egészség, életmód, párkapcsolat, otthon, szabadidő, utazás, ezotéria
- Ismert bloggerek (Fűszer és Lélek, Sanyi a bagoly, Budapest Katalógus) és sztárszerzők (Lilu – Sztármustra, Nyáry Krisztián)
- Fórum, képeslapküldés, kalkulátorok, nyereményjátékok
Termékelőnyök
- Márkaismertsége 54%-os az internetező nők körében (18-75), ami kiemelkedő a női portálok között.
Forrás: NRC online márkaismertség tracking, totál spontán márkaismertség 2019. március.
Célcsoport
- 18–49 éves
- Nő
- Legalább középfokú végzettségű
- Városi
- Családorientált (párkapcsolatban él, van családja de legalábbis vágyik rá)
- Aktív életvitelt folytat, társasági életet él (online is)
- Világra nyitott, érdeklődő
- Rendszeresen internetezik
Újdonságok, cikkek, ajánlatok, esettanulmányok
Januárban az nlc-t látogatták a legtöbben
Az nlc nyerte az első hónapot napi bontásban Kimagaslóan indult a 2022-es év a Central médiacsoport női portfóliójának, az első hónapban minden második magyar internetezőt elértük, több mint 56 millió oldalmegtekintéssel* . Januárban az nlc volt a leglátogatottabb női h
A jó tartalom meghatároz – interjú Pácsonyi Daniellával
nlc. Otthon vagyunk rajzpályázat – Esettanulmány
Forrás: E-gemius 2021/12 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) Facebook 2021. december