Munkácsy Márton
főszerkesztő
nlc – 23 éve az egyik legmeghatározóbb női online magazin
Fontos és felelősségteljes szerep a miénk, mert ha egy weboldal naponta több százezer olvasót ér el, akkor nemcsak a szórakoztatás, hanem a társadalmi szerepvállalás is a feladatai közé tartozik. Kiállunk a nők jogai mellett, legyen szó, anyukákról, nagymamákról, vagy friss főiskolásokról. Nálunk minden olvasó fontos, ezért találja meg az is a napi online betevőjét, aki könnyed, és az is, aki komolyabb tartalmakra vágyik. Igazi társalgás folyik az oldalon, ahol előfordul, hogy a vasárnapi recepttippek után olyan fontos témákat beszélünk ki, mint családon belüli erőszak.
Az olvasóink számos online felületen elérnek bennünket, velünk kezdhetik és zárhatják a napot mobil applikációnknak köszönhetően. Az nlc-t olyan, arcukat bátran vállaló újságírók készítik, akik nemcsak írni, de olvasni is szeretik az oldalt és ez az első betűtől az utolsó képig meg is látszik rajta.
Oldalletöltés/nap
Látogató/nap
Facebook követő
Instagram követő
Termékleírás
Az nlc Magyarország egyik legnagyobb és legnépszerűbb női internetes portálja 2001-es indulása óta weben és mobilon egyaránt. A lehető legszélesebb rétegeket informálja és szórakoztatja a nőket érintő legfontosabb témákban, sokszínű tartalommal és számos szolgáltatással. Hiteles és megbízható, naponta mintegy 50-60 cikkel frissül. Fiatalos, dinamikusabb, véleményvezér.
Pillérek
- Rovatok/tematikák: sztárok, gasztronómia, divat, szépség, család, baba, egészség, életmód, párkapcsolat, otthon, szabadidő, utazás, ezotéria
- Ismert bloggerek (Fűszer és Lélek, Sanyi a bagoly, Budapest Katalógus) és sztárszerzők (Lilu – Sztármustra, Nyáry Krisztián)
- Fórum, képeslapküldés, kalkulátorok, nyereményjátékok
Termékelőnyök
- Márkaismertsége 54%-os az internetező nők körében (18-75), ami kiemelkedő a női portálok között.*
- Rendszeres egyedi rovatok, amelyek olvasóink érdeklődését és hirdetőink igényeit szolgálják ki
- Folyamatosan megújuló hirdetési lehetőségek, szponzorációk, prémium felületek, ügyfélre szabott egyedi hirdetési megoldások
- Szakmai díjnyertes tartalommarketing megoldások
- Megszokott rovatokon túl időszakos témákhoz való kapcsolódás
Célcsoport
- 18–49 éves
- Nő
- Legalább középfokú végzettségű
- Városi
- Családorientált (párkapcsolatban él, van családja de legalábbis vágyik rá)
- Aktív életvitelt folytat, társasági életet él (online is)
- Világra nyitott, érdeklődő
- Rendszeresen internetezik
Újdonságok, cikkek, ajánlatok, esettanulmányok
Média a Családért-díj: 4 kollégánk is az idei győztes jelöltek között!
Elindult a Petcast, az állati podcast első nlc.hu-s adása
Az nlc-n folytatja Hadas Kriszta
Forrás: E-gemius 2022/12 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), Facebook, Instagram , 2023. január
*NRC online márkaismertség tracking, totál spontán márkaismertség 2019. március.