Pácsonyi Daniella

főszerkesztő

nlc – 19 éve az egyik legmeghatározóbb női online magazin

Fontos és felelősségteljes szerep a miénk, mert ha egy weboldal naponta több százezer olvasót ér el, akkor nemcsak a szórakoztatás, hanem a társadalmi szerepvállalás is a feladatai közé tartozik. Kiállunk a nők jogai mellett, legyen szó, anyukákról, nagymamákról, vagy friss főiskolásokról. Nálunk minden olvasó fontos, ezért találja meg az is a napi online betevőjét, aki könnyed, és az is, aki komolyabb tartalmakra vágyik. Igazi társalgás folyik az oldalon, ahol előfordul, hogy a vasárnapi recepttippek után olyan fontos témákat beszélünk ki, mint családon belüli erőszak.

Az olvasóink számos online felületen elérnek bennünket, velünk kezdhetik és zárhatják a napot mobil applikációnknak köszönhetően. Az nlc-t olyan, arcukat bátran vállaló újságírók készítik, akik nemcsak írni, de olvasni is szeretik az oldalt és ez az első betűtől az utolsó képig meg is látszik rajta.

Oldalletöltés/nap

Látogató/nap

Facebook követő

Instagram követő

Termékleírás

Az nlc Magyarország egyik legnagyobb és legnépszerűbb női internetes portálja 2001-es indulása óta weben és mobilon egyaránt. A lehető legszélesebb rétegeket informálja és szórakoztatja a nőket érintő legfontosabb témákban, sokszínű tartalommal és számos szolgáltatással. Hiteles és megbízható, naponta mintegy 50-60 cikkel frissül. Fiatalos, dinamikusabb, véleményvezér.

Márkajelenlét

Pillérek

  • Rovatok/tematikák: sztárok, gasztronómia, divat, szépség, család, baba, egészség, életmód, párkapcsolat, otthon, szabadidő, utazás, ezotéria
  • Ismert bloggerek (Fűszer és Lélek, Sanyi a bagoly, Budapest Katalógus) és sztárszerzők (Lilu – Sztármustra, Nyáry Krisztián)
  • Fórum, képeslapküldés, kalkulátorok, nyereményjátékok

Termékelőnyök

  • Márkaismertsége 54%-os az internetező nők körében (18-75), ami kiemelkedő a női portálok között.*
  • Rendszeres egyedi rovatok, amelyek olvasóink érdeklődését és hirdetőink igényeit szolgálják ki
  • Folyamatosan megújuló hirdetési lehetőségek, szponzorációk, prémium felületek, ügyfélre szabott egyedi hirdetési megoldások
  • Szakmai díjnyertes tartalommarketing megoldások
  • Megszokott rovatokon túl időszakos témákhoz való kapcsolódás

Célcsoport

  • 18–49 éves
  • Legalább középfokú végzettségű
  • Városi
  • Családorientált (párkapcsolatban él, van családja de legalábbis vágyik rá)
  • Aktív életvitelt folytat, társasági életet él (online is)
  • Világra nyitott, érdeklődő
  • Rendszeresen internetezik

Újdonságok, cikkek, ajánlatok, esettanulmányok

#mutasd az éved: Ilyen volt 2023 online női portfóliónk szemével – Fókuszban az nlc, a MarieClaire.hu és a Krémmánia

#mutasd az éved: Ilyen volt 2023 online női portfóliónk szemével – Fókuszban az nlc, a MarieClaire.hu és a Krémmánia

Jönnek a LEGek: melyek voltak a legsikeresebb hirdetői együttműködéseink? Mire vagyunk a legbüszkébbek média márkáink idei aktivitásai közül? Milyen kézzelfogható eredményeket értünk el 2023-ban, melyek a jövő évre is biztos alapot adnak hirdetőink hatékony kampányaihoz

Forrás: E-gemius 2022/12 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), Facebook, Instagram , 2023. január
*NRC online márkaismertség tracking, totál spontán márkaismertség 2019. március.



Címkék:
x Close

Central Médiacsoport - Sales