Akovács Éva
Nők Lapja és márkakiterjesztések főszerkesztő
Nőklapja.hu – a legnagyobb példányszámban értékesített
és egyben a legolvasottabb hazai magazin weboldala
2020 tavaszán a több mint 70 éves múltra visszatekintő magazin újabb mérföldkövéhez érkezett. Hazánk legnépszerűbb hetilapja a digitális platformon erősíti tovább a márkát. A Nők Lapja erőssége, hogy képes időről időre megújulni, miközben hű marad értékrendjéhez, és a magas minőséghez, amit képvisel. Olvasók százezrei számára jelent generációk óta biztos pontot egy folyamatosan változó világban.
Oldalletöltés/hét
Látogató/hét
Facebook követő
Instagram követő
Termékleírás
Hazánk legolvasottabb és legmagasabb példányszámban értékesített magazinja a heti rendszerességgel megjelenő print kiadvány mellett digitális platformon erősíti tovább a márkát. A 70 éves múltra visszatekintő kiadvány olvasók százezrei számára jelent generációk óta biztos pontot a folyamatosan változó, rohanó világunkban. A Nők Lapja erőssége, hogy képes időről időre megújulni, miközben hű marad értékrendjéhez, és a magas minőséghez, amit képvisel.
A nőklapja.hu tartalmában összhangban van a nyomtatott magazinnal, a márkától megszokott hitelesség, szakmaiság és személyes hangvétel jellemzi. Tükrözi a Nők Lapja stabil alapelveit – családcentrikus, közösségi, tájékozott, empatikus, magabiztos, és nyitott, valamint a printhez hasonlóan rezonál a társadalom változásaira.
Márkajelenlét
- Website: noklapja.hu
- Facebook: Nők Lapja
- Instagram: Nők Lapja
- Youtube: Nők Lapja
Pillérek
-
Család
-
Gyerek
-
Test és lélek
-
Gasztro
-
Szépség, divat
-
Kultúra
-
Utazás
-
Közélet
Termékelőnyök
- Exkluzív digitális tartalmak új formátumokkal (tematikus „longread” sorozatok, videó-sorozatok, podcastok, adatvizualizáció)
- Az online előnyére építve gyorsabb reakció a világ történéseire – kiegészítve ezzel a printet
- Markánsabb hangon szól, eltérően a magazin megfontolt hangvételétől
Célcsoport
- 35 év feletti
- Nő
- Felsőfokú végzettségű
- Budapesti vagy megyeszékhelyen él
- A család és a társas kapcsolatok a legfontosabbak számára
- Felelősséget vállal környezetéért
- Főbevásárló, tudatosan vásárol
- Lojális, kiválóan célozható
- Elkötelezett, aktív social bázis
Forrás: DKT-Gemius, 15+ belföldi közönség, 2022.Q4 átlag, Facebook, Instagram, 2023. január