Akovács Éva

Nők Lapja és márkakiterjesztések főszerkesztő

Nőklapja.hu – a legnagyobb példányszámban értékesített
és egyben a legolvasottabb hazai magazin weboldala

2020 tavaszán a több mint 70 éves múltra visszatekintő magazin újabb mérföldkövéhez érkezett. Hazánk legnépszerűbb hetilapja a digitális platformon erősíti tovább a márkát. A Nők Lapja erőssége, hogy képes időről időre megújulni, miközben marad értékrendjéhez, és a magas minőséghez, amit képvisel. Olvasók százezrei számára jelent generációk óta biztos pontot egy folyamatosan változó világban.

Oldalletöltés/hét

Látogató/hét

Facebook követő

Instagram követő

Termékleírás

Hazánk legolvasottabb és legmagasabb példányszámban értékesített magazinja a heti rendszerességgel megjelenő print kiadvány mellett digitális platformon erősíti tovább a márkát. A 70 éves múltra visszatekintő kiadvány olvasók százezrei számára jelent generációk óta biztos pontot a folyamatosan változó, rohanó világunkban. A Nők Lapja erőssége, hogy képes időről időre megújulni, miközben hű marad értékrendjéhez, és a magas minőséghez, amit képvisel.

A nőklapja.hu tartalmában összhangban van a nyomtatott magazinnal, a márkától megszokott hitelesség, szakmaiság és személyes hangvétel jellemzi. Tükrözi a Nők Lapja stabil alapelveit – családcentrikus, közösségi, tájékozott, empatikus, magabiztos, és nyitott, valamint a printhez hasonlóan rezonál a társadalom változásaira.

Márkajelenlét

Pillérek

  • Család

  • Gyerek

  • Test és lélek

  • Gasztro

  • Szépség, divat

  • Kultúra

  • Utazás

  • Közélet

Termékelőnyök

  • Exkluzív digitális tartalmak új formátumokkal (tematikus „longread” sorozatok, videó-sorozatok, podcastok, adatvizualizáció)
  • Az online előnyére építve gyorsabb reakció a világ történéseire – kiegészítve ezzel a printet
  • Markánsabb hangon szól, eltérően a magazin megfontolt hangvételétől

Célcsoport

  • 35 év feletti
  • Felsőfokú végzettségű
  • Budapesti vagy megyeszékhelyen él
  • A család és a társas kapcsolatok a legfontosabbak számára
  • Felelősséget vállal környezetéért
  • Főbevásárló, tudatosan vásárol
  • Lojális, kiválóan célozható
  • Elkötelezett, aktív social bázis

Forrás: DKT-Gemius, 15+ belföldi közönség, 2022.Q4 átlag, Facebook, Instagram, 2023. január



Címkék: