Libor Anita

főszerkesztő

Noklapja.hu – a legnagyobb példányszámban értékesített és egyben a legolvasottabb hazai magazin weboldala

Immár nemcsak nyomtatott formában, hanem az interneten is elérhető Magyarország első számú magazinja, a Nők Lapja. A site előfizetői nemcsak a hetilap összes cikkét, hanem extra tartalmakat is olvashatnak.

A közérdekű, unikális és izgalmas témákról szóló anyagokat, érdekes emberi sorsokat bemutató videós riportokat és podcastokat egy önálló online szerkesztőség készíti Libor Anita vezetésével. Az új noklapja.hu a Central Médiacsoport első online előfizetéses terméke.

oldalletöltés/nap

látogató/nap

Facebook követő

Termékleírás

Hazánk legolvasottabb és legmagasabb példányszámban értékesített magazinja a heti rendszerességgel megjelenő print kiadvány mellett digitális platformon erősíti tovább a márkát. A 70 éves múltra visszatekintő kiadvány olvasók százezrei számára jelent generációk óta biztos pontot a folyamatosan változó, rohanó világunkban. A Nők Lapja erőssége, hogy képes időről időre megújulni, miközben hű marad értékrendjéhez, és a magas minőséghez, amit képvisel.

A noklapja.hu tartalmában összhangban van a nyomtatott magazinnal, a márkától megszokott hitelesség, szakmaiság és személyes hangvétel jellemzi. Tükrözi a Nők Lapja stabil alapelveit – családcentrikus, közösségi, tájékozott, empatikus, magabiztos, és nyitott, valamint a printhez hasonlóan rezonál a társadalom változásaira.

Márkajelenlét

Pillérek

  • Család

  • Gyerek

  • Test és lélek

  • Gasztro

  • Szépség, divat

  • Kultúra

  • Utazás

  • Közélet

  • #girlpower

Termékelőnyök

  • Exkluzív digitális tartalmak új formátumokkal (tematikus „longread” sorozatok, videó-sorozatok, podcastok, adatvizualizáció)
  • Az online előnyére építve gyorsabb reakció a világ történéseire – kiegészítve ezzel a printet
  • Markánsabb hangon szól, eltérően a magazin megfontolt hangvételétől

Célcsoport

  • 35 év feletti
  • Felsőfokú végzettségű
  • Budapesti vagy megyeszékhelyen él
  • A család és a társas kapcsolatok a legfontosabbak számára
  • Felelősséget vállal környezetéért
  • Főbevásárló, tudatosan vásárol
  • Lojális, kiválóan célozható
  • Elkötelezett, aktív social bázis

A fenti elérési adatok felépülése indulástól számítva 3-5 hónapos időszak alatt várható.



Címkék: