
Vass Virág
főszerkesztő
Noklapja.hu – a legnagyobb példányszámban értékesített és egyben a legolvasottabb hazai magazin weboldala
Immár nemcsak nyomtatott formában, hanem az interneten is elérhető Magyarország első számú magazinja, a Nők Lapja. A site előfizetői nemcsak a hetilap összes cikkét, hanem extra tartalmakat is olvashatnak.
A közérdekű, unikális és izgalmas témákról szóló anyagokat, érdekes emberi sorsokat bemutató videós riportokat és podcastokat egy önálló online szerkesztőség készíti Libor Anita vezetésével. Az új noklapja.hu a Central Médiacsoport első online előfizetéses terméke.
oldalletöltés/nap
látogató/nap
Facebook követő
Termékleírás
Hazánk legolvasottabb és legmagasabb példányszámban értékesített magazinja a heti rendszerességgel megjelenő print kiadvány mellett digitális platformon erősíti tovább a márkát. A 70 éves múltra visszatekintő kiadvány olvasók százezrei számára jelent generációk óta biztos pontot a folyamatosan változó, rohanó világunkban. A Nők Lapja erőssége, hogy képes időről időre megújulni, miközben hű marad értékrendjéhez, és a magas minőséghez, amit képvisel.
A noklapja.hu tartalmában összhangban van a nyomtatott magazinnal, a márkától megszokott hitelesség, szakmaiság és személyes hangvétel jellemzi. Tükrözi a Nők Lapja stabil alapelveit – családcentrikus, közösségi, tájékozott, empatikus, magabiztos, és nyitott, valamint a printhez hasonlóan rezonál a társadalom változásaira.
Márkajelenlét
- Website: noklapja.hu
- Facebook: Nők Lapja
- Instagram: Nők Lapja
- Youtube: Nők Lapja
Pillérek
-
Család
-
Gyerek
-
Test és lélek
-
Gasztro
-
Szépség, divat
-
Kultúra
-
Utazás
-
Közélet
-
#girlpower
Termékelőnyök
- Exkluzív digitális tartalmak új formátumokkal (tematikus „longread” sorozatok, videó-sorozatok, podcastok, adatvizualizáció)
- Az online előnyére építve gyorsabb reakció a világ történéseire – kiegészítve ezzel a printet
- Markánsabb hangon szól, eltérően a magazin megfontolt hangvételétől
Célcsoport
- 35 év feletti
- Nő
- Felsőfokú végzettségű
- Budapesti vagy megyeszékhelyen él
- A család és a társas kapcsolatok a legfontosabbak számára
- Felelősséget vállal környezetéért
- Főbevásárló, tudatosan vásárol
- Lojális, kiválóan célozható
- Elkötelezett, aktív social bázis
Forrás: DKT – Gemius; 2020/12 belföldi 15+ (pc, mobil, tablet) | Facebook: 2020. december