Hering András

főszerkesztő

Nosalty – a piacvezető receptoldal

A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, 2012 májusa óta pedig a Magyarország piacvezető receptoldala. Oldalunkon több mint 59 800 közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában. Ezt egészíti ki a szerkesztett magazin tartalmunk, melyen külön szerkesztőség és a Nosalty saját dietetikusa dolgozik. Fő zászlóshajónk továbbra is a gasztro tematika, a saját gyártású receptvideóink, valamint a fiatal, városi „gasztrománokhoz” szóló ízHUSZÁR magazinunk.

A legnagyobb kihívás számunkra a népszerűséget úgy megtartani, hogy szerethetőek maradjunk azok számára, akik közel egy évtizede kötelezték el magukat mellettünk, illetve naprakészek és előremutatónak lenni azok szemében is, akik most kóstolnak bele a főzés és gasztronómia világába. Természetesen nekünk erre is van legalább egy jó receptünk és egy hasznos cikkünk!

oldalletöltés/nap

látogató/nap

Facebook követő

Termékleírás

A Nosalty Magyarország piacvezető receptoldal és gasztromagazinja. A havonta közel 2 millió embert elérő recepttár tartalmai olyan strukturált rendszerben érhetőek el, amely szinte bármely szektor számára értékes lehet hirdetési szempontból.

Két Facebook-oldalunkon több mint 1 millió rajongónk van, akiknek a 89%-a nő. Havonta 4,8 millió embert érünk el a közösségi felületeken.

Márkajelenlét

Pillérek

Mára több mint 59 000 ellenőrzött, sokféle szempont szerint kategorizált recept közül válogathatnak a felhasználóink.

A receptek mellett a Nosalty naponta frissülő szerkesztőségi tartalommal is jelentkezik, így mindenki megtalálhatja a számára érdekes és hasznos tartalmakat.

A Nosalty online magazinjának négy rovatának (Gasztro, Család, Egészség, Fogyókúra) cikkei mellett az ízHUSZÁR magazin oldalán egyedi gourmet-tartalmakat is olvashatnak az ide látogatók.

Az egészség és fogyókúra tematikában Bodon Judit, a saját dietetikusunk és csapata biztosítja a szakértői tartalmakat. Az ő vezényletével hoztuk létre Magyarország első nyilvános alapanyag-adatbázisát is, aminek köszönhetően minden recepthez biztosítunk pontos kalória és tápanyag összetételt, továbbá egyedi kalkulátorokat a felhasználók számára.

A mobil platformunkon közel 1 millió felhasználót érünk el havonta, népszerűségének növekedésével biztos helyet szereztünk a TOP 10 magyarországi mobilra optimalizált oldalak listáján. A mobilverziónak köszönhetően látogatói összetételünk fiatalodott, már a 15-17-es korosztály is jól látható számot mutat ezen a platformon.

2015 novemberében elindítottuk új, multimédiás üzletágunkat. Rövid, maximum másfél – kétperces videókat gyártunk nem csak recept témában, melyek kiemelkedő minőségben biztosítanak garantáltan magas és célzott fogyasztói elérést a közösségi médiában is. A videóinkban található termékelhelyezések autentikusan kapcsolódnak a tartalomhoz.

Termékelőnyök

  • Közösségi
  • Tematikus jelleg
  • Strukturált tartalom
  • Ellenőrzött, minőségi receptek
  • Népszerű szerkesztőségi tartalom
  • Elkötelezett felhasználói bázis
  • Szofisztikált targetálás
  • Egyedi hirdetői megoldások

Célcsoport

  • 18-49 éves
  • Főbevásárló
  • Gasztronómia iránt nyitott, érdeklődő
  • Családorientált
  • Rendszeresen internetezik

Forrás: DKT – Gemius; 2018/01 belföldi 15+ (pc, mobil, tablet) | Facebook, Instagram, 2018. márciusi állapot



Címkék: