2018-ban az NLCafé egyedi kutatást készített arról, hogy hazánkban a nők hogyan vélekednek saját mobiltelefonjukról; mit jelent számukra az eszköz, milyen gyakran használják, mennyire fontos szerepet tölt be a mindennapjaikban, mekkora jelentősége van a design-nak, milyen mértékben kötődnek hozzá emocionálisan. Ilyen, és ehhez hasonló kérdésekre kerestük online a választ közel 4000 résztvevő bevonásával.

„Évek óta azt halljuk, és hangoztatjuk, hogy „mobile first”, ez ma már nem is kérdés. Éppen ezért a fókusz sokkal inkább az eszközhasználat gyakoriságáról az okokra, a miértekre helyeződött, kiemelve azt, hogy a nők számára egy mobiltelefon csak egy tárgy-e, vagy sokkal inkább már az életük része?” Kisszékelyi Veronika NLCafé termékmenedzser

A kutatási eredmények a Mire kattan a nő? – A mobil alap. És az influencer? elnevezésű rendezvényünkön kerültek bemutatásra, erről egy rövid infografikát itt is bemutatunk pár érdekes adattal, a teljes anyagot pedig sajtóközleményünkben tesszük közzé.

Nők és a mobilkutatás


Címkék: