A Central ráadásul garantáltan brand safety, saját gyártású tartalmak környezetében kínál hirdetési megoldásokat.
A Gemiusban elérhető legfrissebb, videós inventoryra vonatkozó adatokban látható, hogy a TOP 4 szereplő közül három, a hazai piacon meghatározó médiavállalat. A Central Médiacsoport video-stream, nem hagyományos televíziós szolgáltatóként, kiemelkedő teljesítményt nyújt azáltal, hogy évről-évre dinamikusan növeli videós inventoryját!
![](https://sales.centralmediacsoport.hu/uploads/2022/07/Gemius-adatok_2022_06-1.png)
Erre évek óta komoly hangsúlyt helyez a kiadó, például hazánkban elsőként, 2018-ban került bevezetésre a világ vezető hálózatfüggetlen videólejátszója a JW Player. Napjainkban ez a leggyorsabb HTML5 lejátszó, amellyel hirdetőknek számos lehetőségük kínálkozik üzenetük hatékony kommunikálására, a userek számára pedig még nagyobb tartalomfogyasztási és vizuális élményt nyújt.
A JW Player megbízható adatai szerint, az első félében már közel 30 millió lejátszást generáltak ezek a videók. Ez annak is köszönhető, hogy a kiadóban idén már több mint 700 videós tartalom készült, melyek száma folyamatosan nő.
NOSALTY
A legtöbb videós tartalmat a userek a Nosalty oldalain fogyasztják. A JW Player adatai szerint, az idei első félévben már több mint 8,6 millió videó lejátszás történt a piacvezető gasztro oldalon. Ráadásul az ünnepek környékén a Nosalty videómegtekintések nem meglepő módon még tovább nőnek.
![](https://sales.centralmediacsoport.hu/uploads/2022/07/Nosalty-videós-példa.jpg)
A Nosalty és a HáziPatika is több mint tíz éve készít multimédiás tartalmakat. Az életmód portfólió helyzete talán a legegyszerűbb videós gyártásban, mert a forgatott anyagaink nagy része mindig aktuális. Legyen szó akár egy recept videóról, akár egy egészséghez köthető edukációs anyagról. Illetve ezeknek az anyagoknak van egy magas organikus látogatottsága is. Így a videós inventorynk minden új videóval tovább tud növekedni.
24.HU
A 24.hu videó lejátszásban nagyon közel jár a Nosaltyhoz, 6,4 millióval. Tartalmai közül kifejezetten népszerűek a riport jellegű videók, helyszíni tudósítások és tartalmi sorozatok.
![](https://sales.centralmediacsoport.hu/uploads/2022/07/24.hu-Felmegyek.jpg)
A nemrég indult Felmegyek! című 24-es videósorozat is kifejezetten jól kezdett, amelyben Katz Dávid, a site munkatársa, idegen járókelők lakásába próbál felkéredzkedni, hogy ott egy jót beszélgessenek. Dávid így érdekes élettörténetekre bukkan és izgalmas embereket mutat be a nézőknek.
A 24.hu-nál mindig is kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy különböző típusú, változatos tartalmakat kínáljunk a felhasználóinknak, ennek köszönhetően évek óta építjük és szélesítjük videós kínálatunkat, amelyben a híroldalakra jellemző „klasszikus” műfajok mellett egyre inkább megjelennek szórakoztató jellegű mozgóképe sorozatok is. A jövőben erre még komolyabb hangsúlyt kívánunk fektetni, így a felhasználóink az év második felében számíthatnak még újdonságokat ezen a téren.
HÁZIPATIKA.COM
Hazánk vezető egészségportálja, a Házipatika is remekel a videós lejátszásokkal, tekintélyes 5,3 millióval. A piacvezető egészségportál titka abban rejlik, hogy hiteles módon, de közérthető formában szól az egészséges életmódra törekvőkhöz, és azokhoz, akik segítséget keresnek a betegségek megelőzésében vagy kezelésében.
![](https://sales.centralmediacsoport.hu/uploads/2022/04/Házipatika-megújulás-kép.png)
VEZESS
A legtöbb videó 2021-ben a Vezessen készült, ez a trend pedig idén is folytatódni látszik. A piacvezető autós site-on az autózás iránt érdeklődők számára tengernyi tartalom elérhető, legyen szó, objektív tesztekről, friss aktualitásokról vagy akár szórakoztató videókról.
![](https://sales.centralmediacsoport.hu/uploads/2022/07/Vezess-videós-példa.jpg)
NLC.
Az nlc. immáron 19 éve az egyik legmeghatározóbb női online magazin, amely a legnagyobb aktív közösséggel rendelkezik. A szerkesztőség folyamatos újdonságokkal, gyakran frissülő anyagokkal, videókkal aktivizálja felhasználóit.
![](https://sales.centralmediacsoport.hu/uploads/2022/07/nlc..jpg)
Nem csoda, hogy az nlc. videós tartalmai az idei első félévben már 4,1 milliós JW Player lejátszást hoztak. Idén az egyik legtöbbet kattintott szponzorált videójuk a Vasúttörténeti Parkban megrendezésre került gyermeknapról szólt, de sokakat érdekelt a Pfizer Mrns H264 169-ről szóló videójuk is.
Büszkék vagyunk rá, hogy az nlc. maroknyi videós csapata elnyerte a Szegénységről Méltósággal Sajtódíj különdíját, ez is bizonyítja, hogy amit csinálunk az unikális a piacon. Nehéz megtalálni az egyensúlyt könnyen fogyasztható, gyors formátumok és a hosszabban készülő hagyományos riportok interjúk között. Az ország piacvezető női site-jaként fontos, minden videós igényt ki tudjuk elégíteni, a cél pedig az, hogy egy sales által megrendelt videót is ugyanolyan szakértelemmel és kreativitással készítsünk el, mint egy olyan anyagot, amelynek az ötlete a szerkesztőségtől jön.
VIDEÓS MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK
A videós lehetőségeket tekintve három fő kategóriából választhat a hirdető partner. Vannak az úgynevezett pre-roll megjelenések, amikor a videós tartalom elindulása előtt kerül lejátszásra a spot. Ez a megjelenési lehetőség rendkívül közkedvelt és magas megtekintési arányt produkál.
Rövid időre megszakítva a tartalmat, a videó közben is elhelyezhető hirdetés. A mid-roll előnyeként megfogalmazható, hogy a user ekkor már biztosan elkötelezett a tartalom iránt, így hatékonyan eljuttatható a hirdetői üzenet.
A videó végén megjelenő post-roll hirdetés a user figyelmét egy kellemes kreatív koncepcióval könnyen felhívja.
A Central videói és videós kereskedelmi megoldásai megbízható vizuális élményt, és folyamatosan növekvő elérést biztosítanak desktopon és mobilon egyaránt.
A Central kínálta videós inventory lehetőségek elérhetők itt.
További információért és egyedi ajánlatért kérjük, keresd sales kapcsolattartód az internetsales@centralmediacsoport.hu e-mail címen!
Forrás: JW Player, 2022.1-6 hó; DKT-Gemius, 15+ belföld, 2022.1-6 hó.