Pörgös év áll a Krémmánia mögött, de nem csak a szerkesztőség tagjai tüsténkedtek az év során, a felhasználók is odatették magukat. Rengeteg időt töltöttek nálunk, értékes volt minden kattintásuk, görgetésük, mutatjuk is, mennyire.

Átlagosan havonta ennyi oldalt néztek meg a Krémmánián: olvasták el az összetevőket, véleményezték a termékeket vagy csak épp egy új krémet vadásztak kitartóan. Ahányan vannak, annyiféle módon használják a Krémmániát, és ez szuper! Napi szinten 7-8 oldal az, amit átlagosan meglátogattak (egész pontosan 7,46), és mennyi mindent csináltak még!

Több mint 11 ezer új termék adatlapja került fel 2019-ben a Krémmániára, ami őrült magas szám, hát még a teljes adatbázisunké. Jelen pillanatban már elhagytuk a

termékadatlap jóváhagyását is és csak reméljük, hogy a rengeteg lehetőség között megtalálják a tökéletes kozmetikumot, amire vágynak.

Nem csak feltölteni szeretik az újdonságokat, de véleményezni is azokat. 94747 véleményt írtak az elmúlt évben, amelyért nem tudunk elég hálásak lenni, hisz az olvasói vélemények a szíve-lelke az egész Krémmániának. Hiába az adatlap, a személyes vélemények nélkülözhetetlen visszacsatolások.

A legnagyobb körültekintés ellenére is előfordul, hogy a parfüm illata mégsem jön be, a mattító krémtől a miénk az egyetlen arc, ami mégis kicsillog, a fránya alapozó pedig utcai fényben mégiscsak rossz árnyalatú. Ilyenkor jön képbe a Krémmánia piactere, ahol múlt évben közel 80 000 termék várt új gazdára.

Miket olvastak a legszívesebben?

A Krémmánia Magazin legnépszerűbb témáinak ranglistáját már megosztottuk, Évi pedig azt is elárulta a Blogon, melyek voltak az év Krémmánia legjei 2019-ben. Jöjjön most a toplista arról, hogy a Facebook-on mely tartalmak csigázták fel az olvasókat leginkább:

5.

A 7. Krémmánia Beauty Box – tudjátok, a nyuszis -, óriási népszerűségnek örvendett, percek alatt lerabolták a teljes készletet. Az érdeklődés az első pillanattól hatalmas volt, amit jól mutatott az erről szóló blogbejegyzés Facebook-os sikere is.

4.

A cruelty free jelölés fontosságát nem csak a Beauty Box népszerűsége mutatta, de az is, hogy örömmel nyugtázták a hírt: A teljes Estée Lauder Csoport Csatlakozott a #becrueltyfree kampányhoz.

3.

Az intimhigiénia új magaslatokba tört 2019-ben, mikor futótűzként terjed a hír a puncimaszkokról. A hiánypótló innovációs remekmű a Facebookon is nagyot szólt, ha még nem olvastad, itt találod.

2.

A klímakatasztrófa és következményei 2019-re már legtöbbünk számára világossá váltak – bár azt nem állítanánk, hogy kellő mértékben tudatosodott volna, mi vár ránk, ha nem változtatunk a környezetszennyező, pazarló életvitelen. Ebben próbáltunk segíteni azzal a cikkünkkel is, melyben egy sor szépségápolási apróságot mutattunk be, melyeket egyszerűen környezetbarát(abb)ra cserélhetünk akár már ma is.

1.

Végül, legnépszerűbb Facebookos bejegyzésünk egy múlt évi fejlesztésünkről adott hír volt: szinte napra pontosan egy éve mutattuk be az összetevőlista összehasonlítás funkciót, amivel kettő vagy három termék INCI-jét vethetik össze pár kattintással.



Címkék: