A tesztidőszak után, március 16-án élesben is elindult a Pladform. Az innovatív szolgáltatás a versenyképes médiamegoldások online piactere.
A Pladform egy olyan virtuális piactér, amelyben a médiatulajdonosok és sales house-ok egy könnyen átlátható struktúra segítségével, megkötés nélkül tudják értékesíteni versenyképes médiamegoldásaikat. Minden esetben az értékesítőre van bízva, milyen terméket, mikor, milyen áron és milyen feltételekkel tesz közzé a rendszerben. A reklámozók számára pedig egy olyan felületet biztosít a Pladform térítésmentesen, amelyen keresztül tájékozódhatnak az aktuális reklámpiaci kínálatról, majd egyetlen kattintással tudnak médiamegoldásokat vásárolni, és további keresés nélkül fel tudják venni a kapcsolatot a médiatulajdonosokkal, sales house-okkal.
A CM Sales Kft. kizárólag korlátozott termékkörből kialakított egyedi csomagokat tesz közzé a Pladformon!
Mi hívta életre az ötletet?
Bíró Gábor: A média- és kommunikációs piac meglévő és hosszú idő óta megszilárdult keretei teszik életképessé a Pladform ötletét. Ha a makrofolyamatokat nézzük, könnyen átlátható, hogy a médiamegoldások kínálata olyan ütemben nőtt az elmúlt években, évtizedben, hogy azt sem a reklámozók, sem a médiatulajdonosok nem tudták erőforrással lekövetni. Ennek eredménye, hogy számos olyan értékes tartalom, olyan megoldás hever parlagon, amelyeket a médiatulajdonosok és sales house-ok nem tudnak értékesíteni, mivel nem áll rendelkezésükre az ehhez szükséges kapacitás és kapcsolat. A reklámozói oldal pedig nem tud mit kezdeni a hullámokban megjelenő ajánlatokkal, hiszen hiányzik ezek közös struktúrája, összehasonlíthatósága, illetve ezek kibogarászására nincsen elegendő idő, erőforrás.
A Pladformról Horváth Jánost és Bíró Gábort kérdezte a Kreativ.hu, a teljes cikk ide kattintva olvasható.
A Pladform használatát bemutató további videók elérhetők ide kattintva.