Elindult a Nosalty Húsbavágó! kampánya
A húsmentesség világnapja alkalmából, idén is figyelemfelkeltő kampányba kezdett Magyarország...
BővebbenÍrta: Pelyhe-Juhász Dóra | Jun 14, 2022 | Nosalty, Online hírek | 0
A húsmentesség világnapja alkalmából, idén is figyelemfelkeltő kampányba kezdett Magyarország...
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Aug 14, 2018 | Hírek, szórakozás | 0
A Földön talán nincs is olyan ember, aki ne ismerné fel az ikonikus, sárga színű téglalapot, a National Geographic emblémáját. A társaság nem csak nyomtatott és mozgóképes, de online formában is közzéteszi mindazon természeti és emberi csodákat, amikkel egyébként a mindennapok során nem találkoznánk. Az NG.hu mindazoknak szól írásos, videós és nagyképes formában is, akik kiemelten érdeklődnek a természet és a tudomány iránt.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Sep 28, 2017 | Női, életmód | 0
A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, 2012 májusa óta pedig a Magyarország piacvezető receptoldala. Oldalunkon több mint 61.000 közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában.
BővebbenÍrta: Vigházi Kamilla | Aug 11, 2016 | Női, életmód | 0
A Well&fit a legnagyobb, a wellness valamennyi szegmensével foglalkozó magyar weboldal. Az oldal célcsoportjának tagjai elsősorban azok a 18–35 éves nők, akiknek fontos az egészséges életmód, nyitott szemléletűek, főként városban laknak, és gyakori internetezők.
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Aug 8, 2016 | Férfi lapcsoport | 0
A színvonalas és igényes, szellemi kalandokra éhes olvasó lapja, látványalapú és hiteles. Párhuzamosan az amerikai kiadással megjelenteti annak legtöbb riportját. A világ első számú ismeretterjesztő magazinja.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | május 29, 2016 | Hírek, szórakozás | 0
A 24.hu a Central Médiacsoport átfogó tematikájú hírportálja, mely 2010-es indulása óta az ország közel leglátogatottabb hírsite-jává nőtte ki magát. A site modern, tartalmi és vizuális tekintetben egyaránt minőségi médiatermék, ami hatékonyan szolgálja ügyfeleink kommunikációs céljait is. A fókuszban a felhasználói élmény, mértékadó cikkek, a saját szerzői anyagok, valamint a fiatalos és virális tartalmak állnak.
Bővebben