Felülmúlta várakozásainkat az új Nőklapja.hu!
Két hónappal a május 3-i indulása óta töretlen népszerűségnek örvend a nőklapja.hu, az első...
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Jul 7, 2020 | Online hírek | 0
Két hónappal a május 3-i indulása óta töretlen népszerűségnek örvend a nőklapja.hu, az első...
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Jul 1, 2020 | Magazin hírek | 0
A hazai lakosság az elmúlt hónapok tapasztalatai alapján átértékeli fogyasztói szokásait, miközben...
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Jun 30, 2020 | Magazin hírek | 0
Integrált csomagban kínáljuk most az iskolakezdéshez kapcsolódó Central tartalmakat. Az alább...
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Oct 25, 2019 | Magazin hírek | 0
Érvek a kreativitás mellett A printpower.eu oldalon megjelent cikk taglalja a marketing...
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Sep 30, 2019 | Magazin hírek | 0
Hogyan tervezzünk felejthetetlen és hatékony printhirdetéseket? A nyomtatásban megjelenő...
BővebbenÍrta: Somlyai Julianna | Sep 27, 2019 | Magazin hírek | 0
Miért teszi a fizikai megfoghatóság ennyire hatékonnyá a printhirdetéseket? Egyre inkább...
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Oct 2, 2016 | B2B rendezvények | 0
A Central Médiacsoport számára kiemelten fontosak a kis- és középvállalkozások, ismerjük az online kommunikáció nehézségeit a területen és válaszként folyamatosan fejlesztünk megoldást kínáló termékeket.
BővebbenÍrta: Vigházi Kamilla | Aug 15, 2016 | Partneri márkamagazinok (B2B) | 0
Horizont A hazai gyógyszer-nagykereskedelem piacvezető, magyar tulajdonú cége a Hungaropharma...
BővebbenÍrta: Vigházi Kamilla | Aug 15, 2016 | Partneri márkamagazinok (B2B) | 0
Praxis Állatorvosi Magazin A Bayer több mint százötven éves múlttal rendelkező nemzetközi...
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Jun 2, 2016 | Content marketing | 0
Új prémium női életmód magazin! A Mercedes-Benz Hungária Kft. 2016 óta dolgozik együtt a...
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Feb 2, 2016 | B2B rendezvények | 0
A CM Sales az egyik legnagyobb hazai médiacég értékesítőjeként kiemelten fontosnak tartja, hogy figyelje és kövesse a trendeket, és mindig képben legyen a piac változásaival. A február 17-én, a Central Médiacsoport székházában tartott konferencia megnyitóján Steff József, a cég kereskedelmi igazgatója elmondta, a rendezvénnyel az volt a céljuk, hogy a területen érintett szereplők minden oldalról meg tudják vizsgálni a tartalommarketingben rejlő lehetőségeket,
Bővebben