A Central Médiacsoport számára kiemelten fontosak a kis- és középvállalkozások, ismerjük az online kommunikáció nehézségeit a területen és válaszként folyamatosan fejlesztünk megoldást kínáló termékeket.

2015 ősze után idén november 16-án újabb ingyenes kkv workshopot rendeztünk, hogy partnereinknek és az online hirdetések iránt érdeklődőknek bemutassuk a friss, online piaci trendeket és új fejlesztéseinket.

Az idei workshop fő témái a jól konvertáló banner és weboldal, az új social, edm és mobil megoldások, valamint két új, kifejezetten kkv-k számára fejlesztett megoldás bemutatása volt:

  • ADSelf­ – magyar nyelvű önkiszolgáló hirdetésfeltöltő- és menedzselő rendszer, amellyel nagy elérésű hazai weblapok felső hirdetési zónáiban lehet CT hirdetést is licit alapon vásárolni.
  • Linkstarter – a Startlap saját fejlesztésű hirdetés-optimalizáló megoldása, amelynek segítségével csak azokat a linkhirdetéseket látja a látogató, amelyeket a legjobban kattintanak.

A workshop-on elhangzott előadások prezentációi innen tölthetők le:

Szakmai előadóinkról

Vavrek Balázs – A Kreatív Kontroll (marketingszoveg.com) értékesítési szövegírója az elmúlt időszak során rengeteg kis-és középvállalati szakembernek segített az online marketingkampányok hatékonyságának növelésében. Felvezető előadásában a landing page-ek készítésével kapcsolatosan osztott meg a hallgatósággal olyan elengedhetetlenül fontos szempontokat, amik a konverzió növekedését hihetetlen mértékben növelik.

Tóth Miklós – Az ADSelf projektmenedzsere, az ő kezei alatt vált ez az automatizált hirdetésfeltöltő rendszer egy ötletből valódi, élesben is működő megoldássá. Előadásából nem csak azt tudtuk meg, hogy miként működik az ADSelf, hanem azt is, hogy milyen paraméterek mentén érdemes használni annak, aki magas CT-t szeretne elérni a kampányában.

Bukodi-Staller Bernadett – Digitális hirdetési tanácsadás-vezetőként hirdetéshatékonysági elemzésekkel, A/B tesztekkel, kvalitatív és kvantitatív kampányelemzésekkel segíti az értékesítők munkáját. Előadásaiban ezért elsősorban saját tapasztalatai alapján oszt meg olyan könnyen elsajátítható, napi szinten használható megoldásokat, amivel nagymértékben növelhetik a hirdetők a kampányaik hatékonyságát.

Varga Éva – A GameTwist online játék médiavásárlásaiért felelős kampánymenedzsere, aki saját példán keresztül mutatta be, hogy egy mobil kampány hogyan állja meg a helyét a performance marketing világában. Az előadásában egy sikeres ROI+ -os mobil kampányt osztott meg velünk személyes tapasztalataival együtt.

Kercsó Péter – A mobilmédia üzletág hirdetési vezetőjeként a mobil tartalomfogyasztás átalakulásáról hozott friss adatokat, valamint az okostelefonon elérhető hirdetésekkel kapcsolatos tapasztalatokat, m-commerce trendeket és a konverzió javítására alkalmas megoldásokat hallhattunk tőle.

Szemők Árpád – A Centrál Digitális Média Big Data igazgatója, aki az elmúlt egy év során a Washington Postot is megelőzve fejlesztett ki és vezetett be egy hirdetés-optimalizáló rendszert Magyarországon. Érdekes előadásában a linkhirdetések látogató- és hirdetőpiaci működésével, a fejlesztés tapasztalataival és eredményeivel ismerkedhettünk meg, és azt is megtudhattuk, hogy miként tudunk minél több CT-t irányítani saját weboldalunkra.

László Viktória – YouTube Specialista a Special Effects Mediánál, aki bevezetett a YouTube-on elhelyezhető tartalommarketing világába, valamint digitális média és online videoszakértőként olyan prémium videóba integrált hirdetési lehetőségekkel ismertette meg a közönséget, amely akár kisebb büdzséjű hirdetők számára is elérhető.



Címkék: