Címke: B2B konferencia

Central Insights: Menpowering – márkaépítés és kommunikáció print és digitális eszközökkel

A Central Médiacsoport férfi tematikájú konferenciáján belestünk a gender-sztereotípiák mögé, kiderült, hogy mit gondolnak a kiadó férfi videós arcai az influencer-kérdésről és az előadók arra is keresték a választ, hogy létezik-e férfias tartalomfogyasztás és férfiaknak szóló tartalomgyártás. Mivel tudjunk fenntartani a férfiak figyelmét? Bódy Gergő műsorvezető-riporter vezénylésével ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kereste a választ az április 25-i Central Insights.

Bővebben

Tartalommarketing konferencia 2016

A CM Sales az egyik legnagyobb hazai médiacég értékesítőjeként kiemelten fontosnak tartja, hogy figyelje és kövesse a trendeket, és mindig képben legyen a piac változásaival. A február 17-én, a Central Médiacsoport székházában tartott konferencia megnyitóján Steff József, a cég kereskedelmi igazgatója elmondta, a rendezvénnyel az volt a céljuk, hogy a területen érintett szereplők minden oldalról meg tudják vizsgálni a tartalommarketingben rejlő lehetőségeket,

Bővebben
Loading

Híroldalak elérése