A Central Médiacsoport vezetői idén is tartottak előadásokat az Evolution és Mobile Hungary konferenciákon. Az előadások alatt bemutatott prezentációk már letölthetőek!

Mobile Hungary:

– Bognár Bálint (NLCafé portálvezető): Különbségek a mobilon és a desktopon át történő tartalomfogyasztásban
(Tartalomgyártás több csatornára  – miben más a mobil (applikáción keresztüli) tartalomfogyasztás a hagyományos desktophoz képest?  Nagy a növekedés, de mire kell figyelni a tartalmaink publikálása során (másképp/máskor/mást olvasnak a userek.) User viselkedés realtime figyelése, szegmentálás és személyre szabott push kiküldés.)

– Kercsó Péter (mobilmédia hirdetési vezető):  Smart phone – smart data
(A már most is elérhető mobil targetálási opciókat hogyan lehet kombinálni, jövőkép, biometrikus adatok)

– Bukodi-Staller Bernadett (digitális hirdetési tanácsadás-vezető) Elittárs esettanulmány
(A mobil hirdetések optimalizálásáról)

Evolution:

Rusvai Richárd (digitális értékesítési- és fejlesztési vezető): A hirdetések jövője – programmatic vs tartalom marketing
(Mi mindenre lehet használni a content marketinget [image építés, edukáció, performance] – gyakorlatilag mindenre, egyúttal a programmatic mellett az élő sales jövője is)



Címkék: