Idén húsvétkor a Nosalty nem csak a gasztro piacot tarolta le, hanem Magyarország negyedik leglátogatottabb oldala is lett.

A Central Digitális Médiához tartozó, piacvezető receptoldalt és gasztromagazint húsvét hetében naponta, átlagosan több mint 350.000 egyedi látogató nézte meg, összesen, majdnem 10 millió oldalletöltést generáltak az oldalon a Digitális Közönségmérési Tanács adatai alapján*. A videós tartalmak is népszerűek voltak, összesen 3600 órányi receptvideót néztek meg a látogatók.

A húsvét növekedést hozott a gasztro tematikának, és a Nosalty tovább erősítette gasztropiaci vezető pozícióját: a szegmensen belüli exkluzív elérése 45% lett. Húsvét hétfőn kétszer annyi egyedi látogató böngészte a Nosaltyt, mint a piac második helyezett oldalát.

A receptek mellett idén is népszerűek voltak a magazinos tartalmaink. Felhasználóink kíváncsiak voltak a húsvéti Nagyiprojekt különkiadásra, Lajos Marival, a tökéletes húsvéti sonka titkára, a tojáspucolás praktikájára, valamint receptválogatásainkra, egyéb hasznos húsvéti tanácsokra

„Minden nagy ünnepnél jó érzés számunkra, hogy mindennapi főzésen túl, amikor együtt van a család, közösen esznek, akkor is a Nosalty az első számú gasztro-oldal. Nálunk az olvasó az első, bármelyik platformon is keres, legyen az desktop, mobil, social vagy alkalmazás mi segítünk receptekkel, tippekkel, trükkökkel és videós tartalmakkal minden korosztálynak. A hetvenezer mobil alkalmazás letöltőnknek külön húsvéti válogatással is készültünk. Ettől piacvezető a Nosalty, legyen szó ünnepről vagy a mindennapokról.” – mondta Krankovics Béla, a Nosalty termékmenedzsere.

* forrás: DKT Gemius (15+ belföldi közönség)  ** forrás: Nosalty.hu saját adatok

A NOSALTY 2008-ban garázsblogként indult, 2012 májusa óta Magyarország piacvezető receptoldala, 2017-től pedig a Centrál Médiacsoport tagja. A közel havi 2 millió egyedi látogatóval bíró oldalon több, mint 60.000 közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában. Ezt egészíti ki a szerkesztett magazin tartalom, melyen külön szerkesztőség és a NOSALTY saját dietetikusa dolgozik. 2013 végére ez utóbbi szakértő közreműködésével a receptekhez rendelve elérhetővé tették Magyarország legnagyobb alapanyag adatbázisát is, mely 1398 alapanyagról ad tápanyagra és kalóriatartalomra vonatkozó részletes információt. 2015. márciusa óta mobilon is felhasználóbarát a NOSALTY, 2015. decemberében pedig elindította a gasztronómia és életmód témákra szabott gyakori kérdések oldalát Mit hogyan? néven. 2018 novembere óta elérhető díjnyertes mobilalkalmazása is Android  és iOS  platformokon .



Címkék: