A Normaflore probiotikumok különlegessége, hogy 4 irányú védelmet nyújtanak a szervezetnek antibiotikum-kúra esetén. Ezt analógiaként beépítve nagyszabású, egyedi megoldást javasoltunk az ügyfélnek: egy microsite-ot hoztunk létre az NLCafé portálon belül, ami négy „védelmi irányra”, alrovatra vált szét (Önvédelem, Családvédelem, Barátvédelem, Egészség védelem). Ez a struktúra lehetővé tette, hogy személyre szabott, kreatív tartalmi megjelenéseken keresztül ismertessünk meg mindenkit az egészségvédelem fontosságával.
Célok és megvalósítás
A kampány alapvető célja a márkaépítésen túl a termék melletti hosszútávú elköteleződés kiépítése volt. A prevencióra is legalább akkora hangsúlyt fektettünk a kampány során, mint a tüneti kezelésekre: az Egészségvédelem alrovat alatt a fogyasztók edukációján keresztül igyekeztünk a megelőzésre, rendszeres probiotikum-használatra ösztönözni az olvasókat.
Magyarország vezető női portáljaként az NLCafé kiválóan alkalmas volt a kijelölt célcsoport elérésére: elsősorban 25-45 éves nőket szólítottunk meg, ám igyekeztünk a család egészének értékes tartalmat nyújtani.
Az őszi kampányidőszak alatt az NLCafé-n egy alsó menügomb is terelt forgalmat az egyedi rovatra közvetlenül, amely folyamatos elérést nyújtott nem csak a nyitó, hanem minden rovat és cikk oldalról egyaránt.
Tartalmi megjelenítések
Az NLCafé oldalához tartalmilag és formailag is illeszkedő natív cikkek célja részben az edukáció, részben érzelmek kiváltása és bevonódás elérése volt. Szórakoztató tartalomként 8 kvíz is készült, ami az interaktivitás és játékosság eszközeivel biztosította a nagyobb mértékű bevonódást.
Videós megjelenések
Az elkészült videókban hétköznapi emberek hitelesen, mindenki számára érthetően képviselték a Családi védelem rovatban a barátság és a család értékeit. Idősek és gyermekek egyaránt nyilatkoznak arról, számukra mit jelent a barátság: az egyikben a bölcs élettapasztalat, a másikban pedig a spontán őszinteség hangjai szólalhattak meg. Továbbá megismerhették a nézők Boldizsár babát, bemutatva egy kisgyermekes család életének szépségeit és nehézségeit. Ezek a videók érzelmeket hivatottak kiváltani, és legnagyobb előnyük, hogy virális jellegű tartalmuk miatt sok ideig, a kampányidőszak után is el tudnak jutni a felhasználókhoz.
A kampány végén összesen 50 kvíz, edukatív és szórakoztató cikk, valamint videó született a 4 alrovat alatt.
Tervezett AV: 300.000
Teljesített AV: 317.000
%