Az influenzás időszak átvészelésében a Rubophen nem csupán termékeivel kíván a fogyasztó segítségére lenni. Ebben a kampányban szórakoztató tartalmaival segíti az olvasókat az NLC snowfall oldalán, hogy a betegen eltöltött idő kellemesebben teljen el.
A www.nlcafe.hu/tartsegynapot/ oldal célja, hogy a könyv- és filmajánlóktól kezdve az életmód tippeken és (videós) recepteken át a kedves illetve vicces cikkekig/videókig olyan tartalmat adjon az oldalra látogató számára, amely számára hasznos, praktikus, de első sorban szórakoztató.
A feltöltött tartalmak között kis arányban találunk betegséggel illetve megelőzéssel vagy kezeléssel kapcsolatos cikkeket is, de inkább a szórakoztató jellegű tartalmak segítik a márkát, hogy a fogyasztóhoz közelebb kerüljön; stratégiai célja ugyanis a kampánynak, hogy ne a betegség álljon a középpontban, hanem az olvasó kényeztetése és számára szórakoztató tartalmak átadása.
„Tarts egy Rubophen napot! Vészeld át velünk az influenzát!” – szól a szlogen, mely a kampány céljaihoz alkalmazkodva segít, hogy a márkához pozitív üzenet társuljon (együttérzés, törődés) és a márkát pozitív tartalommal töltsük meg. Ennek megfelelően találunk az oldalon online színezőt, tesztet, játékot, infografikát, könyvrészleteket, lélekmelegítő idézeteket, filmajánlókat.
A jelenleg is futó kampány során a látogatók eddig 286 518 oldalletöltést generáltak*, és egy oldal megtekintésével közel 4 percet töltöttek el*.
A snowfall oldal hátterében található Rubophen átszínezésre kattintva az olvasó a www.rubophen.hu oldalra jut, ahol a termékekről szóló információkon túl a megfázás és influenza témájában találhat hasznos és érdekes cikkeket. Például megtudhatjuk, hogy mi a különbség a megfázás, a nátha és az influenza között, hogyan védekezhetünk ellenük aktívan, és mit tehetünk, ha már elkaptunk valamit.
A partner brief-jében szerepeltek olyan téma-specifikus kérések, mint például az, hogy a kampány semmiképp ne buzdítson otthonmaradásra, a hangsúlyt arra helyezzük, hogy ha már úgy alakult a helyzet, hogy a beteg otthon maradt, akkor segítsük őt kreatív módon. A kampány időzítése különleges abból a szempontból, hogy rugalmasan kellett kezelni a kezdés időpontját: néhány héttel előre ugyanis megjósolható az influenza időszak kezdete. Ehhez igazodtak a tartalmak is, hiszen a járvány előtt közvetlenül a betegség megelőzéséről érdemes beszélni, míg a szezon kezdetétől már inkább a betegség kezelésével kapcsolatos tudnivalók és tippek kapnak hangsúlyt.
A kampány részeként az NLCafé együttműködik a legnagyobb női blogközösséggel, a Cafebloggal, így a tartalmi együttműködések egészen széles spektrumon tudnak megjelenni. A Rubophen kampány a “Tarts egy napot” téma körül futott, 8 bloggert kértünk fel, hogy írjon arról, hogy mihez kezdene egy ilyen nappal, és ezek a posztok (16 db) a Cafeblog.hu-n futottak 8 héten át. Született bejegyzés többek között egy gasztrobloggerünktől arról, hogy mit főzne egy ilyen napon; divatbloggerünktől, hogy mit venne fel, többen pedig arról írtak, hogyan töltenének el egy ilyen napot, ha semmilyen keret és megkötés sincs.
5 szórakoztató dolog, amivel betegen töltheted az időt
Ha cikinek is tartod, hogy önbizalomnövelő idézeteket olvasgass, most valószínűleg senki nem látná, így nyugodtan inspirálódhatsz Csernus Imre, Oravecz Nóra vagy akár a rendkívül népszerű Pál Ferenc szavai által.
Add meg magad néhány könnycsurgatóan vicces GIF-nek. Főleg a macskásnak!
Hirdető: Rubophen
Ügynökség: Vivaki
Megjelenés: snowfall oldal http://www.nlcafe.hu/tartsegynapot/
Támogató kampány: NLCafé szponzorációs és display megjelenés, hírlevél megjelenés, Cafeblog poszt sorozat, Cosmopolitan szponzoráció, Startlap doboz szponzoráció, mobil támogató kampány
Kampány hossza: 3 hónap (2016. január-március)
*Forrás: Gemius Prism 2016.01.18-02.29
A kockázatok és mellékhatások tekintetében kérjük, keresse meg CM Sales kapcsolattartóját és a telefonját.
Írta: Törzsök Alexandra, CM Sales