Budapest, 2016. szeptember 26. – A Central Médiacsoport Zrt. bejelentette, hogy kivásárolta a Hearst Magazine International 50%-os részesedését a közösen tulajdonolt Hearst Central Kft-ből.

A tranzakció várhatóan még évvége előtt lezárul. Jóváhagyás után a Central Médiacsoport Zrt. kizárólagos tulajdont szerez a cégben, így a Cosmopolitan és ELLE márkák kizárólagos licensz kiadója lesz a hazai piacon.

A Cosmopolitan, a fiatal nőkhöz szóló  legnagyobb nemzetközi médiamárka, jövőre ünnepli megjelenésének 20. évfordulóját Magyarországon. A legolvasottabb női magazin a fiatal nők életének több ponton is meghatározó része, hiszen digitális és social média csatornáin is eléri célcsoportját. A Cosmopolitan évek óta kiemelkedő eseményeket szervez, úgy mint az idei év Look of the Year modellversenye és a bloggerek számára szervezett Cosmopolitan Blogger Day.

„A szerkesztőségi folyamatokra tulajdonosváltás nem gyakorol hatást. Ugyanakkor a jövőben még intenzívebben tudjuk használni a kiadói szinergiákat, hogy az olvasók igényeinek megfelelően, a nemzetközi tudásanyagot alapul véve készítsük a nyomtatott és digitális tartalmakat.”– mondta Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője.

Az ELLE magazin idén 15 éves Magyarországon, ennek alkalmából különleges, öt címlapfotóból álló, Palvin Barbarával készült címlappal jelent meg az októberi lapszám. Az ELLE a hazai divatvilágban is meghatározó, trendteremtő márka, hiszen évek óta több ezren látogatják legnagyobb divateseményét az  ELLE Fashion Show-t.

„Továbbra is az a küldetésünk, hogy igényes, elgondolkodtató és a nemzetközi trendeket figyelembe vevő tartalmat állítsunk elő. A jövőben azonban nagyobb hangsúlyt helyezünk a digitális kiterjesztésekre is. Ennek első lépése a 15. születésnapi interaktív címlapunk, amellyel az olvasókat eddig nem látott módon aktivizáljuk” – nyilatkozta Liptai Lívia, az ELLE magazin főszerkesztője.

A Central büszke arra, hogy továbbra is ezen nemzetközi márkák kiadója Magyarországon és olyan meghatározó médiacégek licensz magazinjai tartoznak hozzá, mint az amerikai Hearst és National Geographic, valamint a francia Lagardere Active és Marie Claire Group. Hosszú távon tervezünk ezekkel a világszínvonalú magazinokkal, és az a célunk, hogy a meglévő erős nyomtatott kiadásokat továbbfejlesszük digitális területen és izgalmas márkakiterjesztésekkel egészítsük ki.” Lipták Tímea, üzletág-igazgató.

 



Címkék: