Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport digitális transzformációjának következő lépéseként márciustól friss struktúrában és megújult vezetéssel működteti informatikai és termékfejlesztési részlegeit. Fáklya Endre adatstratégiai és technológiai vezetőként a vállalat adatvezérelt működésének kialakításáért felel majd, Hrvoje Dorešić pedig Head of Digital Product and Development pozícióban újítja meg a termékmenedzsment-folyamatokat.

A Financial Times Strategies nemzetközi tanácsadó szervezet bevonásával zajló átfogó szervezetfejlesztési folyamat soron következő lépésének célja a Central Médiacsoport digitális transzformációjának IT-oldali átgondolása, és a termékmenedzsmentért felelős, egymást támogató területek hatékonyságának növelése.

Fókuszban az adatalapú működés

Fáklya Endre Chief Data, Analytics and Technology Officer pozícióban, a vezetői testület tagjaként felel az adatinfrastruktúra központi megújításáért, az információtechnológiát érintő beruházások és projektek vezetéséért, valamint valamint a vállalat Üzleti Intelligencia és analitikai képességének fejlesztéséért. 

Endre több évtizedes magyar és nemzetközi tapasztalattal rendelkezik vállalatok adatvezérelt átalakításának területén, amelyet olyan munkáltatóknál szerzett, mint a világ vezető fogyasztói termékeket gyártó vállalata, a Frucor Suntory, az új-zélandi Financial Markets Authority, a Shell vagy a Vodafone. A változással egyidejűleg Antti-Jussi Lumijärvi távozik a Central Médiacsoporttól, aki 2019 októberétől felelt a vállalat technológiai folyamataiért. 

„A Central Médiacsoport digitális transzformációja mérföldkőhöz érkezett, amelyben a modern adatinfrastruktúra kiépítése kulcsszerepet játszik. Örömmel köszöntjük a csapatban Fáklya Endrét! Endre sokéves nemzetközi tapasztalattal támogatja a cég adatvezérelt működésével kapcsolatos terveit, amelynek köszönhetően növelhetjük hatékonyságunkat, ezen keresztül az ügyfélélményt és a versenyelőnyünket. Köszönettel tartozunk Antti-Jussi Lumijärvinek az elmúlt években végzett munkájáért, egyúttal sok sikert kívánunk jövőbeli terveihez!”

Vági Róbert

vezérigazgató-helyettes, Central Médiacsoport

Egységes stratégiai irányvonal, hatékonyabb erőforrás-allokáció: megújul a termékmenedzsment

Hrvoje Dorešic április 1-től, közvetlenül Petr Bednarnak riportolva Head of Digital Product and Development pozícióban felel a Central Médiacsoport termékmenedzsment-folyamataiért és technológiai fejlesztéseiért, összefogva a Product Ownerek csapata mellett a UX/UI, valamint az IT development területeket.

Hrvoje az elmúlt 15 évben Horvátország vezető médiavállalatainál dolgozott a digitális termékmenedzsment számos területén, a Central Médiacsoporthoz az RTL Hrvatska Head of Digital Products pozíciójából érkezik.

„A termékmenedzsment egy kézben történő összpontosítása lehetővé teszi, hogy gyorsabban reagáljunk a piaci változásokra és még jobb felhasználói élményt nyújtsunk olvasóinknak. A Central számos hazai vezető médiamárkát tudhat magáénak, amelyek között olyan love brandek szerepelnek, mint a Nők Lapja, a 24.hu vagy a Marie Claire. A 4,7 millió egyedi felhasználót elérő online portfóliónkat jellemző minőségi tartalom olyan erőforrás, ami a legnagyobb versenyelőnyt jelenti a magyar médiapiacon. A feladatunk most az, hogy a termékmenedzsment-folyamatok optimalizálásával ezt az előnyt kihasználva minden szegmensben piacvezetővé váljunk. Nagy öröm számomra, hogy ebben egy olyan tapasztalt kolléga támogat bennünket, mint Hrvoje.”

Petr Bednar

digitális és üzletfejlesztési igazgató, Central Médiacsoport