Még erősebb tartalomgyártási szolgáltatást épít a kiadó 2024-ben

Magyarország egyik legnagyobb médiavállalata, a Central Médiacsoport dinamikusabb vállalati struktúrával készül fel a jövő kihívásaira 2024-ben. Ahhoz, hogy partnereik számára minél szélesebb körű szolgáltatást biztosítsanak, önálló Kreatív és kommunikációs igazgatóság fogja koordinálni a hirdetői piac számára készülő natív tartalomgyártást. A fejlesztések részeként Szeder Attila személyében új kereskedelmi igazgató is érkezik a vállalathoz.

Az új struktúrában a vállalat február 1-től Kreatív és kommunikációs igazgatóságot hoz létre. Ennek célja a változó médiapiaci igényeknek megfelelve a teljes iparági vertikumot lefedő szolgáltatáscsomagot nyújtani. A Kreatív és kommunikációs igazgatóság összefogja és koordinálja a Central Content üzletág működését, a multimédiás tartalomgyártó csapatot, a vállalati és B2B kommunikációt, valamint a sales és termékoldali natív csapatok munkafolyamatait is egyszerűsíti.

 

„Nem titkolt célunk, hogy új típusú bevételi lábak kiépítésével hosszú távon kilépjünk a hagyományos – kizárólag magazinolvasói és reklámpiaci bevételekre építő – médiamodellből. Az elmúlt időszakban, főleg a 2020-as év óta több olyan jellegű akvizíción és üzlet- és termékfejlesztési folyamaton vagyunk túl, ahol már nem csak a reklámfelületeink monetizálása az egyedüli bevételi forrás. Ebbe a folyamatba illeszkedik a Central Content üzletágunk fejlesztése és az új igazgatóság létrehozása is. Ez egy változási folyamat következő állomása”

Vági Róbert

vezérigazgató-helyettes, Central Médiacsoport

A Kreatív és kommunikációs igazgatóságot Pácsonyi Daniella vezeti, akinek korábbi női digitálisportfólió-igazgatói pozícióját március 1-től egy új vezető fogja betölteni. Az új igazgatóságban Daniella munkáját Erdélyi Péter és Tóth Alexandra kiemelt ügyfélkapcsolati vezetők, Szentes Adél natív tartalmi csoportvezető, Benedikty Marcell videó- és fotóstúdió-vezető, valamint Roczkó Zsuzsa vállalati kommunikációs vezető támogatja a jövőben.

 

„A Central erőssége, hogy nemcsak az olvasópiacot tudja maradéktalanul kiszolgálni, de kreatív ötleteinknek köszönhetően a hirdetők is elégedettek az általunk készített tartalmakkal. Az újonnan létrejött igazgatóság célja, hogy a cégnél dolgozó kreatív szakemberek még nagyobb teret kapjanak, új és egyedi ötleteikkel ne csak az olvasók, hanem a hirdetők is még szélesebb körben találkozhassanak. Ezzel egyrészt a videós, natív és PR-jellegű hirdetéseinknek szeretnénk egy új, hatékonyabb és az eddigieknél is kreatívabb megoldásokat kínáló hátteret adni, másrészt pedig a meglévő, profi és költséghatékony infrastruktúránkra támaszkodva kreatívkészítésben, saját tartalom előállításban, illetve rendezvényszervezésben szeretnénk segíteni partnereinket”

Pácsonyi Daniella

kreatív és kommunikációs igazgató, Central Médiacsoport

A fejlesztés részeként a Central Médiacsoport egy új kereskedelmi igazgatót is kinevezett Szeder Attila személyében. A szakember az Adevintánál töltött évek alatt számos területen szerzett széleskörű tapasztalatot a lokális és globális display és apróhirdetési piacok működéséről. Többek közt a Használtautó.hu apróhirdetési bevételeiért, a Key Account csapat irányításáért és üzletfejlesztési feladatokért felelt. Pályája során öt évet dolgozott az Origo Media Groupnál account manager pozícióban, és a KPMG-nél könyvvizsgálati területen is szerzett tapasztalatokat.

Az új Kereskedelmi igazgatóságban Szeder Attila mellett a sales front office területen Dévay Gabriella magazin értékesítési vezető, Éder Zsuzsanna digitális értékesítési vezető és Bálint Barnabás programozott értékesítési vezető foglalnak helyet.

 

„Izgalmas időszakban érkezem a Central Médiacsoporthoz, ahol az elmúlt években megszerzett tapasztalataimat szeretném kamatoztatni mind folyamatfejlesztésben, mind stratégiai gondolkodásban. 2024-ben a hirdetői piac élénkülését várom, melyet a Central portfóliója, a csapatokban rejlő szakértelem maximálisan tud majd támogatni és kiszolgálni. A Centrallal nemcsak az értékeink azonosak, de a jövőről alkotott elképzeléseink és jövőbeli céljaink is egybecsengenek: közös erővel dolgozunk majd azon, hogy elérjük azt a bizonyos következő szintet”

Szeder Attila

kereskedelmi igazgató, Central Médiacsoport

Szeder Attila és Pácsonyi Daniella közvetlenül a kiadó vezérigazgató-helyettese, Vági Róbert irányítása alatt fognak dolgozni.

Szabó Zsolt, a Central Médiacsoport digitális értékesítési vezetője, valamint Kisszékelyi Veronika kereskedelmi operatív vezető 2024 elején távozik a Centraltól. A két kolléga nagyban hozzájárult az elmúlt években a médiavállalat kimagasló eredményeihez és ahhoz, hogy a Central Médiacsoportra a partnerek az egyik legmegbízhatóbb tartalomgyártóként tekintsenek.

Kisszékelyi Veronika 2005 óta dolgozott a vállalatnál és többek között print lapok marketingmenedzsereként, valamint digitális lapigazgatóként rengeteg kiadványért felelt. Az ő vezényletével alakult át a Hír24 24.hu-vá back-end és front-end részen, női portfólió igazgatóként pedig az ő keze alá tartozott a teljesen megújított nlc., a Krémmánia és a Cafeblog is. Operatív vezetői pozícióját 2020-től töltötte be, feladata a front sales és a termékek közötti működés támogatása volt.

Szabó Zsolt először 2006 és 2009 között dolgozott a Central Médiacsoportnál (akkor még Sanománál), majd 2020 januárjában tért vissza a vállalathoz. A digitális direkt értékesítési csapat munkájáért és hirdetési árbevételéért felelt vezetőként.

 

A Central Médiacsoportról

A Central Médiacsoport Magyarország egyik vezetője független médiavállalata. Sokszínű portfóliójában az ország legismertebb és legkedveltebb márkáival van jelen: szórakoztató, informatív, életmód magazinokkal, valamint digitális termékekkel, amelyek az olvasók széles körét érik el. Ezek között megtalálható a Nők Lapja, a National Geographic, az nlc, a Marie Claire, a 24.hu, a Nosalty, a Vezess, a Gyerekszoba és a Házipatika, valamint legújabb márkája, a REFRESHER is, amely elsősorban a millenniumi és a Z generációt célozza meg. A Central Médiacsoport kiemelt befektetője a REFRESHER szlovákiai és csehországi egységének.

A 14 nyomtatott magazinnal, több mint 20 különkiadással és könyvmagazinnal, valamint 19 online kiadvánnyal a Central havonta 6 millió olvasót ér el.



Címkék: