Különleges év kezdődik a Story életében, az ország piacvezető sztármagazinja, amely több mint 450 ezer olvasót ér el hetente* idén ünnepli a 25. születésnapját. Ebből az alkalomból egy egész éven át tartó marketing kampány indul, amelynek tartalmai nemcsak a márka print kiadványaiban, de a story.hu-n is nyomon követhető lesz, így a napi több mint 100 ezres online látogatóval együtt közel 600 ezren értesülnek első kézből a hazai sztárvilág exkluzív híreiről, legbensőségesebb sztorijairól. Az eseménysorozat első lépéseként ma került az újságárus standokra a Story magazin ünnepi különszáma, amelyhez kreatív címlapfotózás társult.
Korda Györgyöt, Balázs Klárit, Liptai Claudiát, Tillát, Varga Izabellát, Novodomszky Évát és Vastag Csabát arra kértük, hogy találkozzanak évekkel ezelőtti önmagukkal és velünk együtt elevenítsék fel a múlt legkedvesebb emlékeit. A Story magazin, 1998-ban, egy évvel a kereskedelmi televízió csatornák megjelenése után indult. A sajátságos, magyar „sztáros újságírás” együtt fejlődött az RTL és TV2 meghatározó arcainak karrierjével. Több olyan kollégánk is dolgozik a szerkesztőségben, akik a kezdetektől jelen vannak a magazin készítésében. Ők azok, akikre a hírességek sok esetben barátként tekintenek, így átaluk a Story meghívást kap az esküvőjükre, itt jelennek meg az első baba fotók, és akkor is ezt a médiumot választják, ha azt szeretnék, hogy bejelentésük a teljes magyar médiát elérje.”
“Piackutatási visszajelzésekből tudjuk, hogy olvasóink a Story márkát a leghitelesebb sztármagazinnak tartják. Az a célunk, hogy a szórakoztató tartalmat továbbra is hitelesen tudjuk közvetíteni az olvasóinknak. A Story 25. születésnapi évében a heti olvasnivalót egyre jobban színesítjük napi friss online hírekkel, exkluzív videókkal, új tematikus különszámokkal.”
Ha szívesen hirdetne a Story magazinban vagy online márkakiterjesztésén, a story.hu oldalon, keresse Central kapcsolattartóját vagy írjon a magazinhirdetes@centralmediacsoport.hu e-mail címre!
*Forrás: NOK 2022 Q2