Akárcsak a világ számos országában, úgy hazánkban is a gyógyászat, gyógyhatású készítmények piaca a legnagyobb mértékben költő szektor.  A médiahasználati és reklámköltéseket vizsgálva megállapítható, hogy a szektor szereplői leginkább a televíziót részesítik előnyben, ugyanakkor aktívan kommunikálnak a digitális platformokon és a folyóiratokban is.  A magazin ugyanis kiváló kiegészítő médiatípus, amely erősíti a márkaismertséget és egyedülálló lehetőséget biztosít az edukációra. Nem véletlen tehát, hogy a gyógyászat szektor magazinpiaci reklámköltéseinek fele a Centralnál landol.

Lássuk, hogy mit tudnak a magazinok!

Kiadványainkkal széles elérést biztosítunk hiteles és biztonságos tartalmi környezetben. A magazinok online márkakiterjesztéseivel pedig folyamatosan bővülő, egyedi multi-platform és integrált megjelenési lehetőségeket is kínálunk, továbbá digitális csatornáink interaktív kapcsolatot és forgalomterelést is biztosítanak. A Central magazin portfoliójával havonta több mint 550 000 olyan fogyasztót érünk el, akik rendszeresen járnak szűrővizsgálatokra és nagyon tudatosak az egészségük tekintetében. Gyógyszertárba közel 800 000 olvasónk jár havi rendszerességgel és havonta átlagosan 3274 Ft-ot költenek, amellyel meghaladják a népesség (3076 Ft) és az internetezők (3030 Ft) átlagát is.

Egyedi megoldásaink és referenciáink elérhetőek a www.central360.hu oldalunkon.

Keresd bizalommal sales kapcsolattartódat!

Források:
NOK, 2019.4- 2020/1,3-4
Adex 2020. 1-12 hó.

 


Címkék: