Címke: OTC
IV. Gyógyszer-kommunikációs konferencia a Central Média szervezésében
Írta: Timár Judit | Sep 18, 2018 | Rendezvény hírek | 0
Negyedik alkalommal rendezte meg Gyógyszer-kommunikációs konferenciáját a Central Médiacsoport, melynek fókuszában a hiteles tartalom kérdése állt. A patikai, gyógyszergyártói és kutatói szegmenst képviselő szakemberek egészségügyi, marketing és kommunikációs szempontok alapján vizsgálták az online kommunikáció térhódításával járó felelősség jelenségét és keresték a tartalomfogyasztó páciensek és az orvostársadalom közti bizalmi kapcsolat újrateremtésének lehetőségét.
BővebbenKézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal
Írta: Vigházi Kamilla | Feb 21, 2017 | Céges hírek | 0
A teljes interjú a Digitalhungary oldalán olvasható.
BővebbenGyógyászati kommunikáció fókuszában a Customer experience
Írta: Melovics Csaba | Sep 22, 2016 | B2B rendezvények | 0
A CM Sales, a hazai piacon legnagyobb online-offline egészségügyi portfóliót értékesítő piacvezetőként kiemelt feladatának tekinti, hogy a gyógyszer-kommunikáció időszerű kérdéseivel foglalkozzon, ezért idén is megszervezte gyógyszer-kommunikációs konferenciáját.
BővebbenGoogle keresőből érkező forgalom az egészség és orvoslás tematikában
Írta: Vigházi Kamilla | május 5, 2016 | Online hírek | 0
Bátran állíthatjuk, hogy a tartalomszolgáltatók 4 fő forrásból szerzik látogatóikat…
BővebbenEgy kaméleon esete a probiotikummal – Normaflore esettanulmány
Írta: Timár Judit | Mar 15, 2016 | Online esettanulmányok | 0
Hogyan lehet egy probiotikumot úgy reklámozni, hogy eltérjünk a gyógyhatású készítményeknél megszokott sztereotípiáktól?
Bővebben
Rich Media megoldásaink
Friss
-
Megújul a Praktika magazin!2021. Feb. sze.
-
2021 Húsvét – Izgalmas hirdetési megoldásokkal2021. Feb. sze.
-
Hazai programmatic piac trendjei2021. Feb. sze.
-
A Nosalty megújulását a szakma is díjazta!2021. Jan. pén.
-
OTTHON Okosotthon különszám2021. Jan. sze.