A 15. születésnapját ünneplő magyar Marie Claire igazán izgalmas, projektekben gazdag időszakot tudhat maga mögött és még nincs vége az évnek!

A Marie Claire magazin első lapszámának címlapján Borbély Alexandra szerepelt, aki felkérésünkre esküvői ruhába öltözött. Egy szerencsés olvasónknak lehetősége nyílt a nyereményjátékunkon keresztül megnyernie álmai esküvői ruháját a Daalarna jóvoltából!

A lapszám teljes tematikája is az esküvőkről szólt: az álomesküvő kellékeitől kezdve, a legjobb helyszíneken át, a környezetbarát esküvői tippekig, mindenre kitértünk, ami hasznos a nagy nap megszervezésére.

Ezt követően a tavaszi időszakban, több olyan tematikus melléklettel jelent meg a Marie Claire, mint a tavaszi szépségtrendeket, legújabb szépségkezeléseket bemutató Beauty melléklet, a Home mellékletünk, ahol a hangsúlyt a külső-, és belső lakberendezésre helyezzük, de tavasszal jelent meg a nagy népszerűségnek örvendő utazás mellékletünk, a Travel, ahol Magyarország csodáit, illetve a környező országokba kalandozunk el, betekintést nyerve a közel s távoli kirándulási lehetőségekbe.

A tavaszi időszakban rendeztük meg idén második alkalommal a Marie Claire Beauty Awards pályázatunkat: a nevezési időszakban partnereink az általuk legjobbnak ítélt szépségtermékeiket indították el a versenyen, melyekről a Marie Claire olvasói dönthettek az egy hónapos online szavazási időszak alatt, hogy szerintük melyik termék kerüljön ki közönséggyőztesként.

Az olvasói szavazás időszaka alatt egy több főből álló szakmai zsűri is értékelte a termékeket kategóriáikban, így a szavazás lezárása után alkategóriánkként két díjazottat is hirdettünk.

2019 óta minden év tavaszán egy lapszámot hangsúlyosan a környezetvédelemnek szentelünk, ahol felhívjuk a figyelmet arra, hogy mennyire létfontosságú környezetünk védelme. A lapszám megjelenésével egy időben, a Föld napjához igazítva, elindítottuk idén második alkalommal a Go Green Nagykövetválasztó olvasói szavazásunkat, amelyhez több támogató partner is csatlakozott.

Májusban egy új különszámmal örvendeztettük meg olvasóinkat, Mindfulness címmel. Egy egész kiadványon keresztül a tudatos jelenléttel foglalkoztunk, benne egy 16 oldalas önismereti feladatsorral támogattuk olvasóinkat önmagunk megismerésében. A lapszámhoz olyan nevek csatlakoztak, mint Sugár Bertalan, Király Linda vagy Kamarás Iván akik saját történeteiken keresztül mesélték el, nekik mit jelent a tudatos jelenlét, hogyan van jelen a mindennapjaikban.

Az elmúlt 15 évben tudatosan építettük fel a mellékleteink és különszámaink tartalmát, figyelembe véve a trendeket, de leginkább a hirdetői és olvasói igényeket. Kereskedelmi oldalról nézve nekünk a legfontosabb az volt, hogy a partnereink reakcióit figyelve célozzuk meg azokat a tartalmakat, melyek nem csak érdekesek és iránymutatóak, de bevételt is termelnek.

Folyamatos siker az évek óta megjelenő Beauty, a Home, a Travel melléklet, vagy a Green lapszámunk, melyhez egy olvasói öko tudatos kihívás és a GoGreen nagykövet választó is kapcsolódik. Természetesen vannak olyan aktuális témák is, melyek olvasói és hirdetői oldalon is túlteljesítették az elvárásainkat, ilyen például a Mindfulness különszám.

Miért olyan sikeresek? Elsősorban azért, mert a Magyarországon kapható egyik legerősebb nemzetközi márka karolja fel ezeket a projekteket. Másodsorban, de ugyan olyan hangsúllyal bír, hogy több hasonló niche termékünknél és tematikus lapszámainknál is jól látható, hogy egy szűkebben meghatározott téma igen is tágabbra nyitja a hirdetők figyelmét, hisz elengedhetetlen az a gondolkodásmód, mely a célcsoport értékesítésre összpontosul.
Például egy Travel kiadványunkban is helye van a beauty, divat, kultúra, élelmiszer vagy egyéb szektorban tevékenykedő cégeknek is, ha épp az adott minőségi célcsoporthoz akarnak szólni.

Végezetül pedig örömmel mondhatom el, hogy a Marie Claire égisze alatt 2. alkalommal megrendezett Beauty Awards projektünkkel idén csúcsot döntöttünk a partnereink számát és az általuk benevezett termékek darabszámát illetően is, illetve számos ügyfelünk (akik nyertek) büszkén használja a Marie Claire Hungary Beauty Award 2022 Winner logót.

A számokban mért sikerek mellett fontos elmondanom, hogy elképesztően büszke vagyok a Marie Claire magazin olvasóira, a szerkesztőség minden tagjára, a marketinges és BO csapatra, a sales kollégákra és mindenkire, aki részese valamilyen módon, hogy együtt építünk egy független, inspiráló, stílusos, iránymutató és őszinte kommunikációval rendelkező erős nemzetközi márkát.
Köszönöm mindenkinek, hogy folyamatosan létrehozunk, alkotunk és húzzuk előre egymást.

 

Dévay Gabriella

Magazin értékesítési vezető

Júniusban ünnepeltük meg a Marie Claire magazin 15. születésnapját: olvasóinknak nyereményjátékot szerveztünk, ahol megannyi értékes ajándékért lehetett játszani.

A hirdetőinknek pedig megköszönve a támogatásukat egy, a márkának rendezett születésnapi partin ünnepelhettek együtt a Marie Claire csapatával. 

Az őszi megjelenésekkel kapcsolatban, ha felkeltettük érdeklődését, kérjük keresse Central kapcsolattartóját vagy írjon a magazinhirdetes@centralmediacsoport.hu e-mail címre!

 



Címkék: