Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport Zrt. digitális női portfólióigazgatója és az nlc.hu főszerkesztője adott interjút a női digitális portfólió szervezeti átalakításáról és arról is, mennyire nehezen bírja az online meetingeket.
Rövid távon egyszerűbb lenne behódolni a gagyinak, de ebbe a hibába mi nem szeretnénk beleesni, hiszünk a jó tartalomban és a minőségi újságírásban – nyilatkozta a Marketing&Media legújabb lapszámában Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport Zrt. digitális női portfólióigazgatója és az nlc.hu főszerkesztője, aki az elmúlt egy évben a kiadóban történt változásokról is beszél. – A Cosmopolitant 2020 második felétől már csak az interneten érik el az olvasók, ezért annak beintegrálása a digitális divízióba teljesen logikus lépés volt. A Marie Claire esetén pedig azért döntött így a vezetőség, mert a digitális fókusz teljesen más munkaszervezést jelent a mindennapokban, mint a printes szemléletmód. Valamint ezzel a lépéssel jelenleg a legnagyobb női elérést tudjuk biztosítani a piacon, ami hirdetői szemmel sem utolsó. 2015-ben, amikor az nlc főszerkesztője lettem, sokszor kellett dönteni a mennyiség és a minőség között. A Facebook akkoriban vált valós forgalmi lábbá, és sok termék esett abba a hibába, hogy csak egy csatornára épített, és mondanom sem kell, hogy nem minőségi, hanem mennyiségi tartalmakkal. Az elmúlt években mi is sokat kísérleteztünk, hogy mi az az optimális gyártási mennyiség, ami alá vagy fölé nem szabad menni, és azon is dolgoztunk, hogy a forgalmi forrásaink kiegyensúlyozottan működjenek. A most létrejött ötös fogat tagja az nlc.hu, a marieclaire.hu, a cosmopolitan.hu, a babaszoba.hu és a krémmánia.hu.
A teljes cikk elérhető:
https://www.mmonline.hu/cikk/a-jo-tartalom-meghataroz-interju-pacsonyi-daniellaval/
Fotókredit: Neményi Márton