Az Answear.hu 2024-es tavaszi-nyári kampánya inspirálta a Marie Claire májusi digitális lapszámának címlapfotózását, amely arra emlékeztet: ruháink életünk fontos pillanatainak lenyomatai, felidézve nemcsak egy-egy feledhetetlen momentum minden emlékképét, ízét, illatát, de szeretett ruháink viselésének örömét is.

„Az Answear és a Marie Claire kampánya sok szempontból testesíti meg a tökéletes, de nem szokványos kollaboráció fogalmát. Nem csak tartalmilag vonzó, de a két márka esszenciája is tökéletesen összpontosul benne. Teret enged az általunk forgalmazott termékeknek és márkáknak, kreatív módon mutatva be a termékpalettát, ugyanakkor az egyedi tartalmi megoldásokkal az imázsunkat is sikeresen közvetíti az olvasók felé” 

Sebó Krisztián

Country Manager, Answear.hu

A Gresham Palace Budapest exkluzív környezetében zajló címlapfotózás és az év legkedveltebb divat- és lakberendezési trendjeit felsorakoztató tartalmi kínálat az online felhasználók figyelmét is megragadta: a Marie Claire digitális lapszáma a 25 ezer olvasó mellett különböző display megjelenéseivel többszázezres AV eredményt és közel 60 ezres social elérést generált. 

A kampány eredményeit részletesen bemutató esettanulmány itt érhető el