Az ünnepek közeledtével olyan új felületekkel lepjük meg hirdetőinket, amik segítségével még eredményesebb karácsonyi kampányok futtatására van lehetőség. Rendszeresen fejlesztünk új felületeket, mert hiszünk az újdonság, a dinamizmus erejében. A tapasztalatok is azt mutatják, hogy hatékonyabbak a kreatív megoldások, mert a különleges hirdetési felületek a sztenderd társaikhoz viszonyítva akár 15x-ös átkattintást képesek produkálni.*
INVERT
Roadblock zónában megjelenő 2 db statikus kép, aminek az elemei user interakcióra vertikálisan átfordulnak. Az átkattintáson kívül mérni tudjuk a display átforduló elemeinek számát.
Desktop
Mobil
CARDS
3 db egymáson megjelenő, 350×700 px méretű szétvágott kép, mely scrollozás hatására, „fókuszba” kerülésekor áll össze egy teljes, 1050×700 px méretű képet kiadva.
Desktop
Mobil
ROADCARDS
A Cards roadblock zónában futó változata, kialakításában teljesen megegyezik.
Desktop
Mobil
SWIPE
Half page zónában megjelenő formátum, ahol a kreatív közepén folyamatosan körbeforognak a termékek.
Desktop
Mobil
SWIPE CARDS
A Swipe kártyákat tartalmazó változata, megjelenésében teljesen megegyezik.
Desktop
Mobil
A részletekért és további csomagajánlatainkért keresd értékesítő kapcsolattartódat!
Forrás: Central online portfólió, 170 sztenderd CPC és 131 különleges hirdetési felületet futtató kampány átlageredménye