Az ünnepek közeledtével olyan új felületekkel lepjük meg hirdetőinket, amik segítségével még eredményesebb karácsonyi kampányok futtatására van lehetőség. Rendszeresen fejlesztünk új felületeket, mert hiszünk az újdonság, a dinamizmus erejében. A tapasztalatok is azt mutatják, hogy hatékonyabbak a kreatív megoldások, mert a különleges hirdetési felületek a sztenderd társaikhoz viszonyítva akár 15x-ös átkattintást képesek produkálni.*

INVERT

Roadblock zónában megjelenő 2 db statikus kép, aminek az elemei user interakcióra vertikálisan átfordulnak. Az átkattintáson kívül mérni tudjuk a display átforduló elemeinek számát.

Desktop

Mobil

CARDS

3 db egymáson megjelenő, 350×700 px méretű szétvágott kép, mely scrollozás hatására, „fókuszba” kerülésekor áll össze egy teljes, 1050×700 px méretű képet kiadva.

Desktop

Mobil

ROADCARDS

A Cards roadblock zónában futó változata, kialakításában teljesen megegyezik.

Desktop

Mobil

SWIPE

Half page zónában megjelenő formátum, ahol a kreatív közepén folyamatosan körbeforognak a termékek.

Desktop

Mobil

SWIPE CARDS

A Swipe kártyákat tartalmazó változata, megjelenésében teljesen megegyezik.

Desktop

Mobil

A részletekért és további csomagajánlatainkért keresd értékesítő kapcsolattartódat!

Forrás: Central online portfólió, 170 sztenderd CPC és 131 különleges hirdetési felületet futtató kampány átlageredménye



Címkék: