Az IAB elnöksége júniusi ülésén több témát is megvitatott, többek között kiválasztásra kerültek a munkacsoportok vezetői is:
- AdEx – Novák Péter, Hasznaltauto.hu – Schibsted Media Group (a munkacsoport korábbi vezetője)
- Kutatás – Nagy István, Origo
- Lost and Found (adblock) – Ambruszter Géza, Gemius
- Mobil – Földi Kata, CEMP
- Natív – Pusztay András, CEMP
- Oktatás – Bognár Vera, MediaCom Hungary (a munkacsoport korábbi vezetője)
- Policy – Balogh Virág, Magyar Telekom (a munkacsoport korábbi vezetője)
- Programmatic – Vándor Attila, Hoppex
- Sztenderdizálás – Rusvai Richárd, CM Sales
- Viewability – Bódi Tamás, CM Sales
Rusvai Richárd digitális értékesítési- és fejlesztési vezetőként, míg Bódi Tamás digitális innovációs vezetőként dolgozik a CM Sales Kft-nél.
A pályázatokról és a munkacsoportokkal kapcsolatos egyéb információkról az IAB hivatalos magyar honlapján és az IAB blogján található bővebb információ.