A családi főzés és konyhai készülődés legfontosabb időszakában is a Central Médiacsoporthoz tartozó Nosalty volt az elsődleges forrás, ha valaki gasztronómiai tartalmak iránt érdeklődött: Magyarország legnépszerűbb receptoldalát összesen 3 127 784 egyedi látogató kereste fel decemberben.

Ebben a kiemelt időszakban ugyanúgy, mint a mindennapokban, a receptek mellett a szerkesztőségünk által előállított gasztromagazin cikkei is rendkívül olvasottak. A karácsonyi időszakban hatalmas kedvencek voltak a tematikus receptválogatások, ezek közül a salátákat és a töltött húsokat keresték legtöbben a felhasználóink. Emellett a különböző tippek-trükkök is sokaknak segítettek, a bevásárlástól kezdve a sütésen-főzésen át a karácsonyi asztal dekorálásáig. Szilveszterre is készültünk különlegességekkel, a „Nagyiprojekt”folytatásában Papadimitriu Athina főzött nekünk.

Az ünnepi időszak mindig izgalmas számunkra, idén is új látogatási csúcsokat állítottunk fel. A decemberi, 3 millió feletti elérésünk, illetve a karácsonyi készülődés hajrájában december 23-án, egy nap alatt elért majdnem 700 000 felhasználó is új rekord, amivel a teljes hazai weboldal-olvasottsági statisztikában az 5. helyet foglaltuk el.

Krankovics Béla

digitális lapigazgató, Central életmód portfólió

Az év utolsó hónapjában a több mint 3 millió látogató a Digitális Közönségmérési Tanács adatai alapján összesen 42 millió oldalletöltést generált az oldalon, az érdeklődők pedig 7,5 évnyi receptvideót néztek meg. A kereséseket továbbra is a klasszikus karácsonyi fogások dominálták: több mint 1 millió alkalommal kerestek rá mézeskalács-receptre, 655 ezerszer mélyedtek el a bejglikészítés rejtelmeiben, és több mint 308 ezer esetben voltak kíváncsiak a töltöttkáposzta készítésének trükkjeire az olvasók.



Címkék: