Világszerte, így Magyarországon is elindult az Instant Articles, magyarul “azonnali cikkek” szolgáltatás. A nagy hazai hírsite-ok közül a 24.hu csatlakozott először a programhoz.
A meghirdetés során magazin és online felületekkel értük el a Rowenta által meghatározott célcsoportot. A valaszolok.hu oldalon lebonyolított online kérdőív mellett bloggereknek, olvasóknak és hostesseknek szóló helyszíni terméktesztelési lehetőséget is biztosítottunk egy belvárosi szalonban.
Képek, videó és további információk: http://www.nlcafe.hu/szepuljunk/cikk/rowenta-hajformazokkal-biztosan-tokeletes-lesz-a-frizurad/
A mobil eszközökön történő tartalomfogyasztás módja, eszközei folyamatosan fejlődnek. A weboldalaknak már nem csupán arra érdemes fókuszálniuk, hogy tartalmaik reszponzívan jelenjenek meg: érdemes csatlakozni olyan szolgáltatásokhoz, mint a Facebook Instant Articles, mellyel a tartalmak innovatív formában jelenhetnek meg a látogatók számára.
Mit jelent ez a userek számára?
Gyorsabb és jobb tartalomfogyasztási élményt, azonnali információszerzési lehetőséget kevesebb kattintás által.
Mit ad a tartalomszolgáltatóknak?
Növekvő engagement-re számíthatnak: a Facebook tapasztalatai szerint ugyanis „az emberek gyakrabban megosztják az azonnali cikkeket ismerőseikkel, mint a mobilos webhelyeken közzétett tartalmakat”(1).
Fontos információ még számukra, hogy az új tartalomfogyasztási forma az oldal látogatottságát nem befolyásolja, csupán a forgalmi források köre bővül.
Szeretnéd Te is elérhetővé tenni a szolgáltatást az oldaladon?
A Facebook-on ide kattintva elindíthatod a folyamatot.
(1) Forrás: http://24.hu/media/2016/04/13/begyorsit-a-facebookon-a-24-hu/