2019 évértékelő

Mozgalmas év áll az egészségfókuszú családi portál mögött. Célcsoportbővítés, új adatbázis, még több videó és jelentős forgalomnövekedés. 

“Mikor nőtt meg így ez a gyerek?” – dünnyöghetjük mi is büszkén. Belegondolni is őrület: a Babaszoba.hu idén betölti a tizennyolcat. A nagykorúvá válást terveink szerint új kóddal és designnal ünnepeljük 2020-ban. Sosem volt még ilyen jó apropója a megújulásnak. 

2019 röviden összefoglalva a változás és növekedése éve. Tavaly úgy döntöttünk, nem engedjük el a látogatók kezét, amikor gyermekük betölti a 6 évet – a tartalomgyártásban 2019-ben megjelentek az iskolás korosztályt nevelő szülők számára hasznos infók, érdekességek is. 

Mozgalmas év volt más fronton is: rengeteg tanáccsal segítettük az egészségtudatos babavárást, számos tippet adtunk, hogy lehet támogatni a gyerekek fejlődését, készítettünk interjút Heidi Murkoffal, a nemzetközi “kismamabiblia” (Az a 9 hónap) szerzőjével. Elkészült az óvoda és bölcsőde adatbázis

Forgattunk videót többek között a babalátogatás illemtanáról, felülnézeti receptvideót az ideális, bababarát szülinapi tortáról. Megmutattuk, hogy készül a házi buborékfújó, és hogy fejlődik a magzat az anyaméhben. Sok szuper játékot teszteltünk kamera előtt, hogy az édesanyák időt spóroljanak a játékvásárlásnál. 

Sok szülőt sikerült aktivizálnunk tavaly is. Kis túlzással 2019 a játékok éve volt: rengeteg aranyos képet, videót kaptunk anyák napi, gender reveal és pelustesztelő játékunk alatt, ezen felül év végén megválasztották a látogatók az év legnépszerűbb fejlesztő játékát is. Izgalmas időszak volt. Végül jöjjön két fontos szám, s ami mögötte van.

Összesen ennyi oldalletöltést generáltak 2019-ben látogatóink. Olvastak minket a gyermekvállalást tervezők, akik tudatosan készültek a nagy eseményre, a kismamák, akik egyszerre tapasztalták meg a várandósság csodás érzését és a kellemetlen tüneteket, a babás szülők, akik sok izzasztó kérdéssel szembesültek az első hónapok alatt, kisgyerekesek a dackorszakos utóddal az oldalukon, és a közösségbe szokó ovisok, sulis gyerekek szülei is.  

Évről évre szépen növekszik a havi egyedi látogatószám a Babaszobán: egyre több babát tervező pár, kismama, kispapa, gyermeket nevelő szülő, lelkes nagyszülő landol az oldalunkon. Öt évvel ezelőtt ez a szám még csak 300 ezer volt. Azóta persze rengeteget erősödött a brand, és azok a csatornák is, amin keresztül elérünk a szülőkhöz. Ami külön büszkeséggel tölt el bennünket, az az exkluzivitás aránya: a családi portálok közül a célcsoport több mint felét – 51%-át – csak mi érjük el.



Címkék: