Nincs egy éve, hogy elindult a legnagyobb példányszámban értékesített sztárlapunk, a Story magazin digitális márkakiterjesztése a story.hu, mely kiemelkedő elérési adatokat produkál.

 

A tavalyi év végén indult story.hu igen hamar berobbant, a print kiadvány izgalmas, sztáros tartalmait egészítik ki naprakész hírekkel és információkkal. Ebben a félévben átlagosan 900 ezerhez közelítő havi elérést produkált a site, átlagosan 2,5 millió oldalletöltést generálva, heti átlag 336 ezer látogatóval.

A sztármagazinok social követői bázisát részletezve a Story itt is szárnyal, Facebook oldalát több mint 152 ezren követik, míg a Best magazinét közel 60 ezren.

Mind a printben, mind pedig az online térben, az olvasók aktívan keresik a sztáros tartalmakat. A MATESZ legfrissebb adatai szerint, a Story magazin továbbra is az első helyen áll szegmensében, előfizetői bázisa pedig folyamatosan bővül.

Lassan egy éve annak, hogy elindítottuk a story.hu oldalt, ahol kizárólag a hazai és külföldi sztárvilág történéseiről olvashatnak. A kezdeti stratégiánk – miszerint vezető sztármagazinként az egyedi tartalomgyártásra koncentráljunk az online térben is –  az olvasók  érdeklődve fogadták, amit a folyamatosan növekvő elérés bizonyít.

Takács Gabriella

Story magazin és story.hu főszerkesztő, Central Médiacsoport Zrt.

Ha felkeltettük az érdeklődését kérjük keresse Central kapcsolattartóját vagy írjon a magazinhirdetes@centralmediacsoport.hu címre!

 

Forrás: DKT-Gemius15+ belföld 2022 Q2) Social adatok, változások (elmúlt évben) (Crowdtangle)
Példányszám adatok: MATESZ PRINT AUDIT Gyorsjelentés 2022/Q2.



Címkék: