Sikeres tartalmi együttműködés a Volvo támogatásával.
A 24.hu minden évben igyekszik egy-két olyan fontos projektet indítani, amik az adott évben kulturális, technológiai szempontból fontos tematikákat dolgoznak fel. Ilyen szerkesztőségi ötlet nyomán indult 2020-ban a Jövő megmentői kampány is. A sorozatban közel 30 magyar kutató, mérnök és vállalkozó portréját vázoltuk, akinek a munkája alapvetően befolyásolhatja következő évtizedeinket, jobbá teheti életünket, élhetőbbé környezetünket, egészségesebbé országunkat.
A sorozat különlegessége, hogy egy változatos tartalmi mixet hoztunk létre, azaz nemcsak cikkek, hanem vegyesen videók és podcastok is szerepeltek benne. Büszkén állíthatjuk, hogy nemcsak mi szerettük a sorozatot, hanem az olvasók, nézők és hallgatók is. Minden típusú tartalom kiemelkedő eredménnyel, a vállalásoknál sokkal teljesült.
A Jövő megmentői kampány üzenetéhez maximálisan illeszkedő támogatót találtunk: a Volvo Hungária a jövő, a fenntartható fejlődés és zöld energia elkötelezettje. Noha az autós hirdetési szektorban a nagyívű tartalmi együttműködések száma csökkent 2020-ban a járványhelyzet miatt, a Volvo márkakommunikációjához tökéletesen passzoló tartalmi együttműködést a pandémia miatt nehezített időkben megtartotta, amit ezúton is köszönünk..
Mindig öröm az olyan együttműködés, ahol minden fél elégedett a projekt után. Ezen a téren is büszkék lehetünk, Sztarcsevity Andrea, a Volvo Autó Hungária marketing igazgató nagyon pozitívan nyilatkozott az együttműködésről:
„Bár eredetileg tavaszra időzítettük az együttműködést, a Covid-19 vírus és következményei felülírták terveinket. De a tavalyi őrület kevés pozitívumainak egyike, hogy az emberek még inkább nyitottak a tudományos tartalmakra, így az előzetes elképzeléseinket messze meghaladta az olvasók, hallgatók száma. Nagyon nagy köszönet a 24.hu csapatának, hogy ennyire izgalmas témákat választottak, és nagyon köszönjük az interjúalanyoknak, hogy a laikusoknak is könnyen érthetően és élvezetesen beszéltek az adott szakterületről. A kitűnő eredmények és a nagyon magas színvonal arra ösztönöz minket, hogy a Central Média médiacsapatával és a Mindshare ügynökséggel hamarosan elkezdjünk dolgozni a folytatáson is.”
A sorozat közel két hónapos időszaka alatt intenzív print, online és social médiatámogatói kampányt is futtatunk a projekt népszerűsítésére.
A konkrét eredményeket és kampány megjelenéseket tartalmazó esettanulmány az alábbi gombra kattintva letölthető.