Márkáinkkal töltik a forró nyarat a magyar internetezők: markánsan nőtt az oldalon eltöltött idő legtöbb digitális termékünknél, melyekkel együttesen a hazai userek 78 százalékát érjük el*. De pontosan mit mutatnak a júniusi adatok? Ismét a számok mögé néztünk:

  • A 24.hu oldalletöltései napi szinten 15 százalékkal emelkedtek mind az előző hónaphoz, mind az előző év azonos időszakához képest. A napi átlagos oldalon eltöltött időt tekintve különösen a Belföld és Gazdaság rovatok lőttek ki. A rovatok átlagosan 50 százalék feletti növekedést realizáltak mind az előző hónappal, mind tavaly júniussal összevetve.**
  • Jól pörögtek a főként női célcsoportot kiszolgáló oldalak is: míg az nlc.hu címlapján közel 10 percre nőtt az oldalon eltöltött idő, a marieclaire.hu-n 70 százalékos emelkedés volt tapasztalható ugyanebben a mutatóban az előző év júniusához képest!**
  • A noklapja.hu tavaly júniussal összevetve szinte minden fő mutatóban emelkedést mutat: látogatószámban, oldalletöltésben és az oldalon eltöltött időben is átlagosan 27 százalékos a növekmény.**
  • A startlap.hu is jól teljesített ebben a mutatóban: 20 százalékos emelkedést könyvelhetett el 2023 júniusával összemérve.**
  • A vezess.hu-n eltöltött napi átlagos idő is 50 százalékkal nőtt tavaly júniushoz képest.**
  • Az akcios-ujsag.hu oldalletöltéseinek száma idén júniusban megközelítette 3 milliót – ez 58 százalékos növekedés 2023 azonos időszakával összevetve.**

*Forrás: E-Gemius, 2024.01-06., Central Médiacsoport digitális portfólió
**Forrás: E-Gemius, 2023.01-2024.06.