Nyomtatott termékkel bővíti kínálatát a piacvezető online autós magazin, a Vezess. Novemberben kerül az újságárusokhoz a lap új terméke: a Vezess Katalógus.

Szokatlan, de nem példátlan a nemzetközi piacon, amikor egy sikeres digitális termék vagy egy online médium lép a nyomtatott magazinok világába.

Most éppen ennek vagyunk tanúi, amikor a 20 éves, piacvezető, emblematikus online autós site, a Vezess a nyomtatott térben elindítja a Vezess Katalógus című print kiadványát. A prémium magazin nem csupán érzést, élményt, hanem friss, praktikus szakmai információkat, műszaki adatokat is kínál közel 250 oldalon az olvasónak. A korszellemnek megfelelően pedig igazi integrált, 360 fokos multi-platform megjelenést és célzott elérést kínálunk a kereskedelmi partnereinknek

Erdélyi Péter

magazin sales marketing vezető, Central Médiacsoport

A Central Médiacsoportnak az egyik vezető hazai magazinkiadóként komoly tapasztalata van a nyomatott lapok világában, amely mellett a Vezess újságíróinak szakértelme garancia a katalógus minőségére. Az új, tervezetten évente megjelenő kiadványban a nyomtatott lapkészítés hagyományai az online újságírás dinamizmusával egészülnek ki, hogy a lap így kínáljon hasznos tartalmakat az autóvásárlási döntéshozás előtt álló vagy éppen csak a gépjárműipar újdonságai iránt érdeklődő olvasók számára.

A Vezess Katalógus, mely többször fellapozó sajtótermékként akár a könyvespolcon is megállja helyét, november 17-én jelenik meg. A Magazin Centrum honlapján azonban már október 13-tól előrendelhető.

Hirdetéssel kapcsolatban kattints ide.

 



Címkék: