HBO – Aranyélet kibeszélő show
Tartalmi megoldásaink keretében nem csak online portfóliónkban gondolkozunk, hanem site-jaink népszerű Facebook oldalain is újszerű ötletekkel állunk elő.
Bővebben2017. 03. 13.
Tartalmi megoldásaink keretében nem csak online portfóliónkban gondolkozunk, hanem site-jaink népszerű Facebook oldalain is újszerű ötletekkel állunk elő.
Bővebben2017. 03. 13.
Egy hiteles és releváns környezetbe ágyazott, jól időzített tartalom hatékony forgalomterelő megoldás lehet. Erre mutatunk egy jó példát a Dr. Oetker Sütni jó! kampányán keresztül.
Bővebben2017. 03. 08.
A NaturAqua a Koraszülöttek Országos Egyesületével együttműködve próbál minél jobb esélyeket biztosítania az egészséges fejlődéshez.
Bővebben2017. 02. 17.
Rusvai Richárd, a CM Sales digitális vezetője a digitális bevételek trendjeiről a Digitál Hungary oldalain.
Bővebben2017. 02. 17.
Bognár Bálint a Central Media online női magazin portfólió menedzsere a Digital Hungary-nak beszélt a magazinok jövőjéről.
Bővebben2016. 12. 30.
Az HBO-val közös műsorunk 5. részét pár nap alatt több mint 120 ezren látták!
Bővebben2016. 12. 20.
A kreativok standardizálásának szükségességéről beszélt Rusvai Richárd, a digitalhungary oldalán.
Bővebben2016. 12. 19.
A viewability munkacsoport létrejöttéről, a különféle módszertani megközelítésekről beszél Bódi Tamás a digitalhungary oldalán.
Bővebben2016. 12. 12.
Olyan, 18 év feletti vlogger lányt keresünk, aki fashion, beauty vagy más, jellegzetesen női témában otthonosan mozog és nem ijed meg a kamerától!
Bővebben2016. 12. 08.
Soha nem néztek még annyian sorozatkibeszélőt a 24.hu facebook oldalán, mint december 06-án este.
Bővebben2016. 12. 01.
A private dealek felépítéséről általánosságban, milyen előnyök adhatók, mikre kell odafigyelni választásakor?
Bővebben2016. 11. 28.
Nemrégiben 33 százalékos tulajdonrészt vásárolt a Central Médiacsoport a Special Effects Media Hungary Zrt. (SEM) nevű, YouTube-videók menedzselésére szakosodott cégben.
Bővebben2016. 10. 24.
A Gemius friss, október közepén publikált kutatási eredményei szerint a megkérdezett 10-19 éves fiatalok kedveltségi toplistáján az első 10-ben 8 YouTube sztár szerepel.
Bővebben2016. 10. 03.
Az IAB Hungary és az FMG R&D kutatást indított, melynek célja a hazai programmatic hirdetésekkel kapcsolatos tapasztalatok, elvárások megismerése.
Bővebben2016. 09. 30.
Tudj meg többet a témáról és kérj ajánlatot!
Bővebben2016. 09. 14.
A Philips egy igazi újdonsággal, az Airfryer XXL Smarttal jelentkezett, melyet szerettek volna széleskörben megismertetni a fogyasztókkal. A kampánycél is erre épült, a Nosalty csapatával együttműködve olyan sokszínű recepteket hozzanak létre, melyek az Airfryer használatával könnyedén és nagyon rövid időn belül elkészíthetők.
Bővebben