24.hu – Csúcson a Facebook-on!
A magyar hírportálok között elsőként a 24.hu érte el a 400 ezres rajongói tábort a Facebookon.
Bővebben2016. 01. 15.
A magyar hírportálok között elsőként a 24.hu érte el a 400 ezres rajongói tábort a Facebookon.
Bővebben2016. 01. 04.
6000 webáruház, 273 milliárd forintos online forgalom – eNET kutatás.
Bővebben2015. 06. 29.
2013-ban merült fel a gondolat, hogy hozzunk létre egy olyan termékteszt-alapú integrált hirdetési megoldást, melyben online és magazin termékek is megtalálhatóak.
Bővebben2015. 05. 26.
A Krémmánia Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége, melyen natív jelegű hirdetési megoldásaink egyike a terméktesztelés.
Bővebben2015. 05. 13.
A NetMonitor kutatás célja, hogy az online display hirdetések hatékonyságát a kattintás alapú teljesítménymérésen túlmutatva vizsgálja.
Bővebben